اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان صورت گرفت؛

کلنگ‌زنی احداث فاز دوم دانشگاه کاربردی محمودآباد

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان استانی و شهرستان، کلنگ احداث فاز دوم دانشگاه جامع علمی کاربردی محمودآباد بر زمین زده شد.

کلنگ‌زنی احداث فاز دوم دانشگاه کاربردی محمودآباد
به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، بعدازظهر امروز با حضور رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی مازندران، امام جمعه، بخشدار، فرمانده سپاه و جمعی از مسئولان ادارات و نهادها، کلنگ احداث فاز دوم دانشگاه علمی و کاربردی این شهر بر زمین زده شد.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی مازندران با بیان اینکه علم و تجربه به‌همراه تدبیر صحیح و مدیریت کارآمد آرامش را برای دانشجویان به ارمغان می‌آورد حمایت همه‌جانبه خود را از رشد این مرکز و پذیرش رشته‌های جدید در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد اعلام کرد.
رضا لحمیان رویکرد دانشگاه جامع علمی و کاربردی را آموزش مناسب به دانشجویان برای توسعه و پیشرفت علمی و کاری کشور دانست.
مدیر دانشگاه جامع علمی کاربردی محمودآباد نیز خاطرنشان کرد: با استعانت از خداوند منان شروع به‌کار کردیم و با هدف پیاده کردن اهداف بلند مدت دانشگاه جامع درباره آموزش و افزایش و ارتقای رشد فرهنگی سطح شهرستان، بالا بردن فرهنگ علم و آسان کردن تحصیلات جوانان و کارمندان ادارات شهرستان گام بر می‌داریم و ثابت کردیم که محکم و استوار در سایه الطاف الهی پیروز و سربلند شدیم.
حوا حق‌جو با اشاره به روند تأسیس دانشگاه افزود: این دانشگاه در سال 1382 با 16 دانشجو آغاز به‌کار کرد ولی در سایه تلاش و پشتکار همکاران خود در این دانشگاه امروزه حدود 600 دانشجو در رشته‌های مختلفی همچون معماری، IT، حقوق، گرافیک، نرم افزار و روابط عمومی داریم.
مدیر دانشگاه جامع علمی کاربردی محمودآباد ادامه داد: فاز دوم 800 متر مربع فضای آموزشی در پنج طبقه شامل کلاس، کارگاه و آزمایشگاه‌های مرتبط است و بخش همکف آن شامل نمازخانه طبقه دوم سالن اجتماعات و سه طبقه دیگر کاربرد آموزشی دارد.
حق‌جو در پایان اظهار داشت: با راه‌اندازی فاز دوم، ظرفیت پذیرش دانشجو به یک هزار و 500 نفر خواهد رسید که در مقاطع کاردانی و کارشناسی تحصیل خواهند کرد و آمادگی پذیرش دانشجو در رشته‌های کارشناسی ارشد را نیز داریم که با موافقت مرکز امیدواریم بتوانیم پذیرای دانشجویان رشته‌های کارشناسی ارشد باشیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول