اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش:

کلانتری آبپخش به فرماندهی انتظامی ارتقا یافت

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش گفت: کلانتری آبپخش به فرماندهی انتظامی ارتقا یافت.

کلانتری آبپخش به فرماندهی انتظامی ارتقا یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، احمد خرم‌روز در نشست مسئولان آبپخش اظهار داشت: تامین امنیت مردم از مهم‌ترین وظایف مسئولان است و تمام تلاش خود را در این راستا به کار بسته‌ایم.
بخشدار آبپخش از ارتقای کلانتری انتظامی بخش آبپخش به فرماندهی نیروی انتظامی بخش خبر داد و خاطرنشان کرد: در مراکز بخش‌ها شاهد استقرار فرماندهی نیروی انتظامی هستیم و در آبپخش با پیگیری‌های صورت‌ گرفته پس از 20 ماه از استقرار بخشداری آبپخش شاهد ارتقاء کلانتری آبپخش به فرماندهی نیروی انتظامی هستیم.
وی افزود: امیدواریم با ارتقاء کلانتری آبپخش به فرماندهی نیروی انتظامی بخش شاهد استقرار تجهیزات و امکانات اداری و نیروی انسانی برای برقراری هرچه بیشتر نظم و امنیت در بخش آبپخش باشیم.
خرم‌روز تاکید کرد: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید نقش بی‌بدیل نیروی انتظامی در امر تعلیم و تربیت بر هیچ‌کس پوشیده نیست و امیدواریم همانند سال‌های گذشته این نهاد امنیتی در ارتقاء امنیت اجتماعی و ترافیکی سطح شهر و مسیرهای منتهی به مدارس کوشا باشد.
این مسئول بیان داشت‌: همزمان با آغاز فصل برداشت محصولات خرمای کشاورزان منطقه، پرسنل کوشای نیروی انتظامی با استفاده از تمامی امکانات و تجهیزات تلاش خود را برای حفظ امنیت نخیلات و جلوگیری از سرقت ثمره تلاش یک‌ساله نخلداران به کار می‌گیرد و امیدواریم شاهد هیچ‌ ناامنی در نخیلات منطقه نباشیم.
رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش نیز در این نشست گفت: ارتقاء و پیشرفت اداری شهر و بخش آبپخش از اهداف و سیاست‌های اصلی شورای اسلامی شهر آبپخش است و در این راستا به طور مکرر برای استقرار ادارات و نمایندگی‌های آنها به منظور تسریع در امور اداری شهروندان پیگیری می‌کنیم.
مصطفی رضائی به تصویب راه‌اندازی دادگاه عمومی بخش آبپخش اشاره کرد و افزود: مقدمات استقرار دادگاه در بخش آبپخش به طور کامل انجام شده است و با تعیین قاضی توسط دادگستری استان در آینده‌ای نزدیک شاهد استقرار این اداره در آبپخش خواهیم بود.
وی ادامه داد: شورای اسلامی شهر آبپخش خود را خدمتگذار مردم می‌داند و در این راستا از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد و با تمام توان برای احقاق حقوق شهروندان تلاش خواهد کرد.
رضائی تصریح کرد: در نیمه نخست سال 90 شاهد استقرار نمایندگی ثبت احوال و استقلال نمایندگی آموزش و پرورش آبپخش بوده‌ایم که از آن می‌توان گام مهمی در راستای ارتقاء بخش آبپخش یاد کرد.
وی گفت: توسعه و رشد منطقه در گرو همکاری و تعامل همه مسئولان است و همه باید با وحدت و یکدلی برای پیشرفت استان و شهرستان تلاش کنیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول