اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان خبر داد:

شبانه‌روزی شدن داروخانه مرکز بهداشت آبپخش

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان از شبانه‌روزی شدن داروخانه مرکز بهداشت آبپخش خبر داد.

شبانه‌روزی شدن داروخانه مرکز بهداشت آبپخش
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، غلامرضا کهن در کلنگ‌زنی پانسیون پزشکان آبپخش اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت است و شبکه بهداشت دشتستان با عزمی جزم در این راستا تلاش دارد.
وی افزود: دشتستان دارای بیشترین جمعیت میان شهرستان‌های استان است و بهبود شاخص‌های بهداشتی و درمانی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان با اشاره به اهمیت احداث پانسیون پزشکان در شهرهای بزرگ دشتستان خاطرنشان کرد: پانسیون پزشکان آبپخش با اعتبار اولیه 420 میلیون ریال ساخته خواهد شد و شامل دو واحد پانسیون مجردی و متاهلان با مجموع مساحت 100 متر مربع است.
کهن با بیان اینکه تلاش خود را برای ارائه خدمات بهتر به مردم شریف دشتستان انجام خواهیم داد، عنوان داشت: در ماه‌های اخیر شاهد اضافه شدن نیروهای متخصص و متعهد به مرکز بهداشت و درمان بخش آبپخش بوده‌ایم.
وی ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته، دو بهیار زن، یک بهیار مرد، دو کاردان بهداشت محیط، سه کاردان بهداشت خانواده و یک دندانپزشک به مجموعه مرکز بهداشت و درمان بخش آبپخش اضافه شده است.
کهن افزود: مرکز بهداشت و درمان بخش آبپخش از نظر میزان مراجعه بیماران و سرویس‌دهی به بیماران، رتبه دوم شهرستان را به خود اختصاص داده و نهایت تلاش خود را برای بهبود فضا و امکانات این مرکز بهداشتی به کار خواهیم گرفت.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان از شبانه‌روزی شدن داروخانه مرکز بهداشت آبپخش خبر داد و اذعان داشت: ‌قفسه‌های داروخانه مرکز بهداشت و درمان در حال ساخت است و از ابتدای مهرماه امسال، داروخانه این مرکز به صورت شبانه‌روزی فعالیت خواهد کرد و داروهای ضروری را در اختیار بیماران قرار میدهد.
رئیس شورای اسلامی آبپخش نیز گفت: خدمات دولت در بخش درمانی بهبود داشته و در بخش آبپخش شاهد رضایتمندی مردم از کیفیت خدمات هستیم.
مصطفی رضائی افزود: مجموعه بهداشتی و درمانی دشتستان در دو سال اخیر رشد محسوسی داشته و امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول