اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان:

تمام مدارس ابتدایی آبپخش و شبانکاره تک‌شیفت شده‌اند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان گفت: تمام مدارس ابتدایی آبپخش و شبانکاره تک‌شیفت شده‌اند.

تمام مدارس ابتدایی آبپخش و شبانکاره تک‌شیفت شده‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عباسعلی اسدی عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان دشتستان اظهار داشت: فعالیت‌های آموزش و پرورش تمامی آحاد و اقشار جامعه را دربر می‌گیرد از این رو از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی افزود: در جریان تعلیم و تربیت در یک سال تحصیلی آموزش و پرورش با همکاری دستگاه‌های پشتیبانی و حمایتی زحمات فراوانی را متحمل می‌شوند و فعالیت‌های ارزشمندی انجام می‌دهد.
رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان خاطرنشان کرد: اگر همکاری نهادهایی مانند بسیج، بهداشت، کمیته امداد، هلال احمر، شهرداری‌ها و ... نباشد آموزش و پرورش در انجام فعالیت‌های خود موفق نخواهد بود.
اسدی ادامه داد: حجم زیاد نیروهای آموزش و پرورش مشکلات خاص خود را دارد و از بعد از امتحانات خردادماه، برنامه‌ریزی برای صدور ابلاغ، تعیین محل‌های خدمت و برنامه‌ریزی فضاهای درسی آغاز شد.
این مسئول اذعان داشت: سال 1390 سال تحول در فضای آموزش و پرورش است و امیدواریم با اجرای برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش بتوانیم گام مهمی در تحول و بهبود وضعیت آموزش و پرورش برداریم.
اسدی از آغاز توزیع کتب درسی در شهرستان دشتستان خبر داد و گفت: هم‌اکنون توزیع کتب درسی توسط بخش خصوصی و آموزش و پرورش آغاز شده و دانش‌آموزان مقاطع مختلف می‌توانند با توجه به مقطع تخصیلی نسبت به تهیه کتاب اقدام کنند.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان دشتستان تصریح کرد: در آغاز سال تحصیلی جدید 2 مدرسه تیزهوشان به شهرستان دشتستان اضافه خواهد شد که گام مهمی در اعتلای علمی شهرستان دشتستان می‌تواند داشته باشد.
اسدی با بیان اینکه تمامی مدارس ابتدایی آبپخش و شبانکاره تک شیفت شده‌اند اظهار داشت: از 115 مدرسه ابتدایی برازجان 75 مدرسه و از 35 مدرسه ابتدایی سعدآباد 33 مدرسه یک نوبته شده‌اند.
وی متذکر شد: 20 درصد از هزینه آسفالت شهرداری‌ها به معابر اطراف مدارس اختصاص یافته که نقش مهمی در توسعه عمرانی مدارس و بهبود فضای اطراف مدارس دارد.
این مسئول افزود: برخی از مدارس مرکز شهرستان از نظر ترافیکی حساسیت خاصی دارند و نیاز به وجود پل و گذرگاه عابر پیاده در مسیر ایشان احساس می‌شود.
اسدی تصریح کرد: از پلیس راهنمایی رانندگی و شهرداری‌ها انتظار داریم نسبت به خط‌کشی عابر پیاده و ایجاد گذرگاه در اطراف مدارس اقدام کنند.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان دشتستان ادامه داد: در آغاز سال تحصیلی هفته نکوداشت دفاع مقدس با حضور خانواده‌های شهدا و همکاری و هماهنگی بسیج دانش‌آموزی و سپاه انجام خواهد شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول