اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی آبپخش خبر داد:

برداشت بیش از 45 هزار تن خرما در آبپخش

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد کشاورزی آبپخش از برداشت بیش از 45 هزار تن خرما در آبپخش خبر داد.

برداشت بیش از 45 هزار تن خرما در آبپخش
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، محمداسماعیل شفیعی بعد از ظهر امروز در آیین برداشت خرما از نخیلات آبپخش اظهار داشت: جهاد کشاورزی استان بوشهر برنامه‌ریزی بسیار ارزشمندی در راستای برداشت محصول خرما در نقاط مختلف استان داشته و در آبپخش نیز شاهد تعامل و همکاری باغداران و جهاد کشاورزی هستیم.
وی افزود: برای بهبود کیفیت خرما در دشتستان و آبپخش، تلاش زیادی شد و به نظر میرسد کیفیت محصولات امسال نسبت به سال گذشته بسیار بهتر شده است.
رئیس جهاد کشاورزی آبپخش از برداشت بیش از 45 هزار تن خرما در آبپخش خبر داد و خاطرنشان کرد: پیش‌بینی میشود امسال بیش از 45 هزار تن محصول خرما از نخلستان‌های این بخش برداشت شود.
شفیعی عنوان داشت: از این 45 هزار تن محصولات خرما، حدود 5700 تن رطب، 4300 تن خارک و حدود 35 هزار تن خرما خواهد بود.
وی اضافه کرد: تعداد یک میلیون و 200 هزار نخل در بخش آبپخش وجود دارد و انتظار میرود امسال حدود 10 درصد بیشتر از پارسال برداشت محصولات داشته باشیم و پیش‌بینی میشود برداشت محصول تا پایان مهرماه ادامه یابد.
رئیس جهاد کشاورزی آبپخش همچنین از ثبت اطلاعات کشاورزی در تمام حوزه‌ها خبر داد و گفت: از تمام مولدین کشاورزی در زمینه‌های مختلف اعم از کشاورزان، دامداران، مرغداریها و صنایع تبدیلی میخواهیم به منظور ثبت اطلاعات کشاورزی از طریق خوداظهاری تا پایان وقت اداری 15 شهریور ماه سال جاری به پایگاه اینترنتی به نشانی www.shenasnamehmg.ir مراجعه و اطلاعات خود را ثبت کنند.
شفیعی افزود: کشاورزانی که اطلاعات خود را ثبت کنند، در آینده میتوانند از ارائه خدمات در زمینه‌های مختلف کشاورزی و اخذ امتیازات و تسهیلات بانکی بهره‌مند شوند.
وی خاطرنشان کرد: دولت در سال جاری تمهیدات خوبی برای کشاورزان و تولیدکنندگان بخش‌های مختلف کشاورزی اندیشیده و این امر با استقبال کشاورزان روبرو شده است.
شفیعی اذعان داشت: همه باید دست به دست هم بدهیم و برای رشد و رونق کشاورزی باید از همه توان و ظرفیت موجود استفاده کنیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول