اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش:

کارخانه آسفالت شهرداری آبپخش فعال شد

خبرگزاری فارس: شهردار آبپخش گفت: کارخانه آسفالت شهرداری آبپخش فعال شد.

کارخانه آسفالت شهرداری آبپخش فعال شد
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، سید محمود موسوی بعد از ظهر امروز در بازدید از طرح‌های عمرانی آبپخش اظهار داشت: واحد عمرانی شهرداری آبپخش هم‌اکنون بیش از 15 کوچه در محلات مختلف آبپخش را برای آسفالت مخروط‌ریزی کرده است.
وی عنوان داشت: در ماه اخیر با برنامه‌ریزی‌های کارشناسی‌های صورت گرفته، 15 کوچه‌ مخروط‌ریزی شده است که در آینده‌ای نزدیک شاهد انجام پروژه آسفالت در آنها خواهیم بود.
شهردار آبپخش افزود: آسفالت کوچه‌ها از اصلی‌ترین خواسته‌های مردم از شهرداری است و تمام تلاش خود را برای انجام بیشتر پروژه‌های آسفالت و رفاه و آسایش شهروندان به‌کار خواهیم گرفت.
موسوی ابراز داشت: با مدیریت منابع مالی، ‌امکانات و بازاریابی در شهرداری آبپخش سعی کرده‌ایم مشکلات شهرداری را به حد‌اقل برسانیم و شرایط را برای ارائه بیشترین خدمات به مردم عزیز شهر آبپخش فراهم آوریم.
این مسئول خاطرنشان ساخت: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های شهرداری در سال 90 اتمام لاین غربی خیابان اصلی شهر است که با همکاری مشاورین فنی شهرداری، شورای اسلامی شهر و پیمانکار مربوطه توانستیم قبل از موعد مقرر آن را به اتمام برسانیم.
موسوی از اجرای 45 هزار متر مربع آسفالت در سال 90 در کوچه‌ها و خیابان‌های سطح شهر آبپخش خبر داد و گفت: فعال شدن کارخانه آسفالت شهرداری آبپخش از مهم‌ترین عواملی بود که شهرداری را در اجرای موفق پروژه‌های بیشمار آسفالت در سطح شهر آبپخش یاری کرد.
وی بیان داشت: پروژه‌ آسفالت لاین شرقی خیابان اصلی شهر آبپخش از مهم‌ترین پروژه‌هایی است که در سال 90 شاهد آن خواهیم بود و با اعتبار 3 میلیارد ریال در آینده‌ای نزدیک اجرای آن آغاز خواهد شد.
شهردار آبپخش ادامه داد: خیابان اصلی شهر آبپخش از جاده‌های ترانزیتی و پرتردد جنوب کشور است و می‌طلبد اداره راه و شهرسازی با اختصاص اعتبارات لازم برای روکش آسفالت ما را در ترمیم و نگهداری از این راه استراتژیک یاری کند.
موسوی اذعان داشت: مدیریت صحیح منابع مالی و تجهیزات از راهکارهای اصلی برای توسعه و پیشرفت است و در سالی که با فرمان رهبر معظم انقلاب به جهاد اقتصادی مزین شده‌، باید با مدیریت منابع مالی در مسیر توسعه و پیشرفت میهن اسلامی و تحقق اهداف والای جهاد اقتصادی تلاش کنیم.
این مسئول تصریح کرد:‌ نظارت بر اجرای پروژه‌ها برای صیانت از حقوق شهروندان را وظیفه خود می‌دانم و به طور مرتب از تمامی پروژه‌های در حال اجرای سطح شهر بازدید می‌‌کنم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول