اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش خبر داد:

اجرای 40 هزار مترمربع آسفالت در آبپخش

خبرگزاری فارس: شهردار آبپخش از اجرای 40 هزار مترمربع آسفالت در آبپخش خبر داد.

اجرای 40 هزار مترمربع آسفالت در آبپخش
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، سید محمود موسوی nر آیین بازدید از پروژه‌های عمرانی آبپخش اظهار داشت: در سه ماهه ابتدایی سال 90 شاهد بارگیری بالغ بر 158 تن قیر mc برای انجام پروژه‌های عمرانی شهر آبپخش بوده‌ایم.
وی با اعلام خرید قریب به 68 تن قیر از بورس خاطرنشان ساخت: از این میزان قیر خریداری شده بالغ بر 67 تن برای داغ کردن در کارخانه تخلیه شده‌اند.
موسوی ادامه داد: تولید 1200 تن آسفالت توسط کارخانه آسفالت شهرداری آبپخش به واحد عمرانی شهرداری گامی مهم در راستای توسعه و آبادانی شهر آبپخش بوده است.
این مسئول تصریح کرد: فعالسازی کارخانه آسفالت شهرداری را می‌توان از مهم‌ترین اقدامات شهرداری در سال 90 دانست که با توجه به پروژه‌های عمرانی بخش‌های همجوار می‌تواند زمینه‌ساز درآمدزایی شهرداری آبپخش باشد.
موسوی اضافه کرد: بودجه 11.4 میلیارد ریالی شهرداری آبپخش می‌تواند نقش مهمی در پیشرفت و توسعه شهر داشته باشد و با توجه به نیازهای شهر و اولویت‌بندی‌های موجود بر اساس رعایت عدالت اجتماعی به اجرای پروژه‌های عمرانی در شهر آبپخش خواهیم پرداخت.
شهردار آبپخش یادآور شد: پروژه خیابان انقلاب (خیابان اصلی شهر) به دلیل ترانزیتی بودن این خیابان از اهمیت بالایی برخوردار است و شهرداری با قریب به 3 میلیارد ریال اعتبار ساخت این خیابان را آغاز خواهد کرد.
موسوی از اجرای 40 هزار مترمربع آسفالت در آبپخش خبر داد و اذعان داشت: آسفالت خیابان‌ها و محلات سطح شهر یکی از خواسته‌های اصلی شهروندان آبپخشی است و از ابتدای سال 90 تا کنون شاهد آسفالت بیش از 40 هزار متر مربع از معابر آبپخش بوده‌ایم.
وی افزود: خدمت‌رسانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی امری مهم است و باید تمام مسئولان برای کسب رضایت مردم تلاش کنند.
موسوی ابراز داشت: در سالی که رهبر معظم انقلاب آن را با نام "جهاد اقتصادی " مزین کرده‌اند تمام مسئولان موظفند برای دستیابی به این هدف والا تلاش کنند.
وی با تشکر از همکاری شورای اسلامی شهر آبپخش در مسیر پیشرفت و توسعه شهر گفت: در مدت تصدی منصب شهرداری آبپخش در اکثر جلسات هفتگی شورای اسلامی شهر حضور داشته‌ام و از مشاوره‌های شورا برای انجام بهتر پروژه‌های شهر استفاده برده‌ام.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول