اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امشب آغاز می‌شود؛

برگزاری جشنواره ورزشی بهزیستی کشور در اراک

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان مرکزی از آغاز جشنواره ورزشی فرزندان مهر بهزیستی کشور از عصر امروز به میزبانی استان مرکزی خبر داد.

برگزاری جشنواره ورزشی بهزیستی کشور در اراک
 حامد افراسیابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این جشنواره در شش رشته فوتسال، دو ومیدانی، شنا، تنیس روی میز، شطرنج و آمادگی جسمانی ویژه دو گروه سنی 10 تا 14 و 14 تا 18 سال و با حضور 900 نفر از فرزندان بهزیستی در اراک برگزار میشود.
وی تصریح کرد: این جشنواره  با هدف رشد و ارتقای احساس تعلق خاطر شرکت کنندگان، پاسخگویی به نیازهای خاص دختران و پسران در مراحل مختلف رشد، تقویت جایگاه اجتماعی فرزندان زیر پوشش، شناخت و رشد استعدادهای فردی و بالقوه فرزندان در زمینه‌های فرهنگی و ورزشی، توسعه فعالیت‌های فرهنگی با بهره‌گیری از الگوهای مناسب و متنوع برای فرزندان برگزار می‌شود.
مدیرکل بهزیستی استان مرکزی بیان داشت: ایجاد فرصت‌های شناخت تاریخی و جغرافیایی کشور، رشد فرآیند مسئولیت‌پذیری و اجتماعی شدن فرزندان، انجام تبلیغات مناسب برای شناخت و ایجاد نگرش مثبت به فرزندان و ارتقای شاخص‌های معنوی و دینی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.
رئیس ششمین جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندان مهرکشور با بیان اینکه 31 استان در این جشنواره شرکت دارند، گفت: به طور میانگین از هر استان 10 تا 15 نفر به تفکیک دختر و پسر در شش رشته ورزشی فعالیت خواهند کرد.
 افراسیابی بازدید از بیت حضرت امام (ره) در شهرستان خمین، بازدید از اماکن متبرکه و بارگاه امامزادگان معصوم در شهرستان‌های اراک و شازند، استفاده از امکانات شهربازی اراک، برگزاری جنگ شادی به صورت شبانه در طول جشنواره و همچنین آموزه‌های دینی در قالب مشاوره و پاسخ به مسائل شرعی را از برنامه‌های جنبی این همایش عنوان کرد.
‌به گفته وی تمام امکانات و شرایط رفاهی برای شرکت کنندگان تامین شده‌ و هیچ مشکلی در زمینه پذیرایی از شرکت‌کنندگان وجود ندارد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول