اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیسی فارس خبر داد:

ایجاد 2100 فرصت اشتغال در بهزیستی فارس

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان فارس گفت: در پنج ماهه نخست سال جاری 2 هزار و 100 فرصت شغلی برای مددجویان بهزیستی فارس ایجاد شده است.

ایجاد 2100 فرصت اشتغال در بهزیستی فارس
عبدالحمید کشاورز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرودشت از ایجاد 2 هزار و 100 فرصت شغلی در سازمان بهزیستی فارس در پنج ماهه نخست سال جاری خبر داد و اظهار داشت: سهمیه اشتغال سازمان بهزیستی فارس در سال جاری 3 هزار 520 نفر بوده که جزو ادارات موفق در ایجاد اشتغال است.
وی افزود: بر اساس قانون مصوب دولت ادارات موظف به تعهد جذب سه درصد معلولان زیر پوشش بهزیستی برای استخدام هستند و سازمان بهزیستی به شدت پیگیر اجرای این قانون است.
کشاورز اضافه کرد: در سال گذشته با پیگیری‌های سازمان بهزیستی فارس و مساعدت و همکاری سازمان آموزش و پرورش این استان اکثریت معلولانی که در آزمون این نهاد شرکت کرده بودند پذیرفته و استخدام شدند.
مدیرکل بهزیستی استان فارس ادامه داد: فقط تعداد اندکی از این معلولان پذیرفته نشدند که با پیگیری و هماهنگی این سازمان با مراجع ذی‌صلاح برای حل مشکل این افراد توافقاتی انجام شده است.
کشاورز همچنین ابراز داشت: توانمندسازی مددجویان در مسائل اجتماعی و فرهنگی و اشتغال از اولویت‌های این سازمان بوده و در این مهم با کمک خیران این استان سعی شده است که بتوانیم با اقدامات مناسب مددجویان را به استقلال برسانیم.
وی بیان داشت: پیشگیری از آسیب‌ها و معلولیت‌ها نیز از دیگر اولویت‌های این سازمان بوده و در زمینه آموزش مهارت‌های زندگی به اقشار مختلف گام‌های موثری توسط این سازمان برداشته شده است که با رشد 20 درصدی نسبت به سال 89 مواجه هستیم.
مدیرکل سازمان بهزیستی استان فارس در پایان ضمن تقدیر از عملکرد مدیریت بهزیستی مرودشت اذعان داشت: مرودشت با توجه به جمعیت و وسعت، بزرگترین شهرستان پس از مرکز استان است و در بسیاری از شاخص‌های بررسی شده و عملکردی در رتبه نخست پس از شیراز قرار دارد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول