اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهداشت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان:

بهره‌مندی 17 هزار نفر از خدمات بیمه‌ای امداد در استان زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهداشت، درمان و امور بیمه کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: در حال حاضر بیش از 17 هزار نفر از خدمات بیمه‌ای کمیته امداد استان زنجان بهره‌مند می‌شوند.

بهره‌مندی 17 هزار نفر از خدمات بیمه‌ای امداد در استان زنجان
وحید محمدیون امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه خدمات بهداشت، درمان و امور بیمه‌ای کمیته امداد امام خمینی (ره) در چند فصل از جمله خدمات بیمه‌ای، ویژه و خدمات بهداشتی به مددجویان ارائه می‌کند، اظهار داشت: در بخش خدمات بیمه‌ای، کمیته امداد امام خمینی (ره) بر اساس مصوبات شورای عالی بیمه خدمات مورد نظر را به بیمه‌شدگان ارائه می‌دهد.
وی با بیان اینکه در طول سال گذشته 14 میلیارد و 500 میلیون ریال در سر فصل بیمه به بیمه‌شدگان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان ارائه شده است، افزود: همچنین 2 میلیارد و 500 میلیون ریال نیز در سر فصل ویژه (خدمات فرانشیز و غیر‌ بیمه‌ای) برای بیمه‌شدگان این نهاد هزینه شده است.
رئیس اداره بهداشت، درمان و امور بیمه کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان تصریح کرد: در طول سال گذشته این نهاد در راستای رسیدگی به امور درمانی و تقویت وضعیت بهداشتی خانواده‌های زیر پوشش بالغ بر 20 میلیارد ریال در سر فصل‌های مختلف هزینه کرده است.
وی با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمات غیر بیمه‌ای نیز به مددجویان ارائه می‌کند، ادامه داد: پرداخت هزینه ایاب و ذهاب از جمله خدماتی است که به بیمه‌شدگان این نهاد ارائه می‌شود.
محمدیون همچنین آمبولانس و کفن و دفن را نیز از دیگر خدماتی عنوان کرد که به طور ویژه به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان ارائه می‌شود.
وی در ادامه با اشاره به جایگاه ویژه بهداشت در سلامت مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) اضافه کرد: در زمینه رفع سوء تغذیه کودکان نیز اقدامات بسیاری از طرف اداره بهداشت این نهاد صورت گرفته است.
رئیس اداره بهداشت، درمان و امور بیمه کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان اذعان داشت: در طول سال گذشته مبلغ 2 میلیارد و 640 میلیون ریال در زمینه رفع سو تغذیه کودکان هزینه شده است.
وی با بیان اینکه افراد هدف در اجرای این طرح کودکان زیر شش سال بوده‌اند، ادامه داد: این خدمات علاوه بر کودکان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) برای کودکان غیر مددجوی این نهاد نیز انجام شده است.
محمدیون یادآور شد: این طرح برای یک هزار و 100 نفر از کودکانی که مشکل سوتغذیه داشته‌‌اند، صورت گرفته است.
وی با اشاره به اینکه در سر فصل بهداشت نیز مبلغ 300 میلیون ریال هزینه شده است، اضافه کرد: این خدمات شامل آموزش بهداشت و توزیع اقلام بهداشتی ارائه شده است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول