اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اتمام حجت استاندار زنجان با مسئولان استان؛

نباید از متقاضیان مسکن مهر جریمه‌ای دریافت شود

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان هیچ مرجعی اجازه دریافت جریمه از متقاضیان مسکن مهر را ندارد.

نباید از متقاضیان مسکن مهر جریمه‌ای دریافت شود
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در جلسه شورای مسکن با بیان اینکه از زمان کلنگ‌زنی پروژه‌های مسکن مهر چند نکته برای عوامل اجرایی تذکر داده شده است، اظهار داشت: از روز نخست بحث پایان کار، صدور پروانه، صورت جلسه و تقسیط وام‌های مسکن مهر به همه ابلاغ شده تا در زمان مقرر همه کارها به نحو احسن انجام شود.
وی با بیان اینکه استانداری از هیچ حوزه‌ای در زمینه مسکن مهر هیچ توضیحی را نمی‌پذیرد، تصریح کرد: افرادی که برای آورده اولیه مسکن مهر با هزاران مشکل مواجه هستند، چگونه می‌تواند جریمه نیز بپردازند.
استاندار زنجان با بیان اینکه هیچ مرجعی اجازه دریافت جریمه از متقاضیان مسکن مهر را ندارد، یادآور شد: مقصر دستگاه‌های اجرایی هستند که به موقع کار خود را انجام نداده و مشکلاتی را برای استان و برای متقاضیان مهر به وجود آورده‌اند.
وی با اشاره به اینکه همه امکانات در سطح  کشور و استان زنجان بسیج شده‌اند تا مشکل مسکن اقشار کم درآمد جامعه حل شود، خاطر نشان کرد: هیچ دستگاهی اجازه ندارند، تا کار به این مهمی دولت را زیر سئوال ببرند.
رئوفی‌نژاد با بیان اینکه در هر جا که مراسم کلنگ‌زنی پروژه‌های مسکن مهر انجام شده دستگاه‌های مربوطه موظف شدند که بدون پرداختن به مشکلات از جمله اخذ پروانه کار اجرای طرح را آغاز کنند خطاب به دستگاه‌های درگیر در امر مسکن مهر تصریح کرد: دستگاه‌ها برای در رفتن از زیر بار مسئولیت توپ را به زمین شهرداری نیاندازند.
استاندار زنجان با اشاره به اینکه تاکنون روند اجرای مسکن مهر در استان زنجان به شکل قابل قبول انجام شده است، خاطر نشان کرد: از هیچ مدیری که از ابتدای کار همگام بوده در حال حاضر به هر دلیلی کوتاهی کند، هیچ عذری پذیرفته نیست.
وی با بیان اینکه در جلسه بعدی شورای مسکن اگر مدیری از کاغذ بازی‌هایی که برای متقاضیان مسکن مهر دردسر ساز شود حرفی بزند از سمت خود کنار گذاشته می‌شود، افزود: زمان‌بندی اجرای پروژه‌های مسکن مهر مشخص است، فقط مدیران و دست اندرکاران این امر باید مدیریت کنند تا پروژه‌ها به موقع تحویل داده شود.
رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه پیمانکار نباید پروژه‌ها را به بهانه‌هایی الکی نگه دارد، گفت: زیان‌های پنهان یک پروژه که به تاخیر می‌افتد، خیلی زیاد بوده دولت این موضوع را به هیچ عنوان در ارتباط با مسکن مهر قبول نمی‌کند.
استاندار زنجان از بانک مسکن، شهرداری و تعاونی مسکن و بانک خواست هر چه زودتر بحث‌های مربوط به پایان کار، تقسیط، صدور پروانه و صورت جلسه را جدی گرفته و مشکلات را از پیش رو بردارند.
وی با اشاره به اینکه از خیلی وقت پیش رسانه‌ای شده که استان زنجان در دهه فجر جشن مسکن دار شدن افراد واجد شرایط مسکن را می‌گیرد، خاطر نشان کرد: همه اعضای شورای مسکن موظف هستند به سرعت حرکت کنند تا کارها روی زمین نماند.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول