اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابهر خبر داد:

ساخت 2 هزار واحد مسکن مهر در ابهر

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ابهر گفت: 2 هزار واحد مسکن مهر با 10 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی در سطح شهرستان ابهر در حال احداث است.

ساخت 2 هزار واحد مسکن مهر در ابهر
به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، علی یوسفی عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی 61 پروژه طی هفته دولت اظهار داشت: اعتبار دولتی و خصوصی این پروژه‌ها 31 میلیارد و 850 میلیون تومان است و در عین حال همه باید آگاه باشند که نگاه ما در شهرستان یک نگاه شهرستانی بوده و نگاه بخشی نیست.
وی افزود: عملکرد مدیران اجرایی ما در کف خیابان است و بسیاری از مدیران ما هیچ‌گاه عکس و نامی از خود در روزنامه‌ها و امثال آن نداده‌اند، ولی رضایت کامل مردم نشان از عملکرد خوب مسئولان دارد.
فرماندار شهرستان ابهر با اشاره به عملکرد ممتاز مسئولان در پروژه مسکن مهر خاطرنشان کرد: مسکن مهر شهرستان ابهر در استان در رتبه نخست قرار دارد و در حال حاضر کلید 300 واحد مسکونی در اختیار متقاضیان بوده و 2 هزار واحد نیز با 10 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است.
وی به دیدار اعضای هیئت دولت با مقام معظم رهبری اشاره و تصریح کرد: ارائه عملکرد شفاف و قابل توجه دولت‌مردان نشان از تلاش‌های شبانه‌روزی و خدمت خالصانه و صادقانه مسئولان در کشور است که وظیفه ما این است که عملکرد دولت را به همگان اطلاع‌رسانی کنیم که یکی از ایراد‌های وارده به مسئولان عدم ارائه عملکرد دولت است و به این نکته توجه نمی‌شود که ارائه عملکرد دولت به معنای تظاهر، ریا و خودنمایی نیست.
یوسفی با بیان اینکه هر چه می‌کنیم به حساب نظام و به برکت خون شهدا و سایه‌سار ولایت است، عنوان داشت: برای هفته دولت سال جاری پروژه‌های خوبی در سطح شهرستان مورد افتتاح و کلنگ‌زنی قرار گرفت به گونه‌ای که منحصر به فرد بودن پروژه‌های شهرستان موجب تنها سفر شهرستانی استاندار زنجان در شهرستان‌ها طی هفته دولت به ابهر شد.
وی با تاکید بر لزوم پیگیری مدیران شهرستان در زمینه پروژه‌های متوقف شده و نیمه‌کاره اضافه کرد: مسئولان امر باید در این راستا تمام تلاش خود را به کار گرفته و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نکنند.
فرماندار شهرستان ابهر به ستاد استقبال از مهر اشاره و گفت: مهر فقط مختص آموزش و پرورش نیست چرا که دین چیزی جز مهر و دوستی نبوده و مهر ماه برای همه است و آموزش و پرورش فقط متولی داخل مدرسه است که مسئولان دیگر نیز باید در زمینه زیباسازی و امنیت لازم اقدام لازم را صورت دهند.
یوسفی در ادامه با اشاره به آغاز سرشماری نفوس و مسکن در آبان ماه سال جاری خاطرنشان کرد: سرشماری نفوس و مسکن یک کار ملی و فرابخشی است و ستاد آن در فرمانداری است که مسئولان دستگاه‌ها باید همکاری لازم را با این ستاد در راستای هر چه بهتر اجرایی شدن این مهم داشته باشند.
وی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید همواره به روز بوده و نکات و اطلاعات لازم را برای اطلاع‌رسانی در اختیار داشته باشند، گفت: متاسفانه این امر را در برخی اداره‌ها شاهد نیستیم که امیدواریم مسئولان در این راستا اهتمام ویژه داشته باشند.
فرماندار شهرستان ابهر در پایان با تاکید بر خدمت‌رسانی صادقانه و خالصانه مسئولان به ارباب رجوع بیان داشت: همه مسئولان باید علاوه بر رعایت این مهم، کارمندان دستگاه‌های اجرایی شهرستان را ملزم به این امر کنند.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول