اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

روند ساخت مسکن مهر کهگیلویه و بویراحمد رضایت‌بخش است

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که گام بلندی در راستای تکمیل مسکن مهر این استان برداشته شده است، گفت: روند ساخت مسکن مهر کهگیلویه و بویراحمد رضایت‌بخش است.

روند ساخت مسکن مهر کهگیلویه و بویراحمد رضایت‌بخش است
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اکبر نیکزاد در بازدید از روند اجرایی ساخت پروژه 414 واحدی مسکن مهر سروک در شهرستان بویراحمد که به همراه مسئولان مسکن و شهرسازی این استان صورت گرفت، اظهار داشت: پروژه مسکن مهر از افتخارات دولت عدالت‌محور کنونی بوده که سعی بر تحقق عدالت در همه مناطق کشور بدون در نظر گرفتن جغرافیای خاص دارد.
مقام عالی اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که کارهای بزرگی در زمینه مسکن مهر در سطح کشور انجام شده، ابراز داشت: روزی که ایده مسکن مهر مطرح شد در باور کمتر کسی می‌گنجید که چنین پیشرفت کاری خیره کننده‌ای حاصل شود.
نیکزاد ادامه داد: با پشتکار و پی‌گیری شخص رئیس‌جمهور و سایر مسئولان کشوری، این پروژه در سراسر کشور مراحل نهایی خود را طی می‌کند و در این استان نیز همپا با سایر نقاط و البته جلوتر از بسیاری از مناطق کشور به مراحل پایانی نزدیک می‌شویم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد روند پروژه مسکن مهر این استان را در سطح کشور خوب و ارزنده توصیف کرد و عنوان داشت: متولیان مسکن و شهرسازی استان با جدیت و پشتکار در حال خدمت‌گزاری در این عرصه بوده که پیشرفت‌های خوب کنونی مؤید این موضوع است.
نیکزاد ادامه داد: در انجام کارها نباید به حداقل‌ها و کمترین‌ها راضی شد و لازم است برای رسیدن به نقطه مطلوب به‌خصوص در این پروژه سرنوشت‌ساز که مربوط به زندگی و آسایش مردم بوده همواره درصدد دست‌یابی به حداکثر خواسته‌ها باشیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد که از نزدیک و با حضور در واحدهای مسکونی این پروژه از روند ساخت آن بازدید می‌کرد، بیان داشت: خدمات‌رسانی به این پروژه و سایر پروژه‌های مسکن مهر این استان در سطح مطلوبی قرار داشته و محوطه‌سازی نیز به خوبی در حال اجرا شدن است.
نیکزاد با بیان این‌که عوامل و مجریان مسکن مهر این استان به‌خصوص در مسکن و شهرسازی افرادی پای‌کار هستند، تصریح کرد: طبق قولی که به مردم شریف این استان داده شده، تعداد زیادی از واحدهای مسکن مهر کهگیلویه و بویراحمد تا دهه فجر آماده واگذاری به متقاضیان است.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول