اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نکا خبر داد:

ساخت 2700 واحد مسکن مهر در شهرستان نکا

خبرگزاری فارس: فرماندار نکا گفت: 2 هزار و 750 واحد مسکن مهر نکا در دست ساخت است.

ساخت 2700 واحد مسکن مهر در شهرستان نکا
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، رضا آزادی کناری صبح امروز در حاشیه بازدید از طرح‌های در حال ساخت مسکن مهر این شهرستان در جمع خبرنگاران بیان داشت:  در مجموع 2 هزار و 750 واحد مسکن مهر در نکا در حال احداث است که از این تعداد یک هزار و 400 واحد مسکن مهر دولتی و یک هزار و 350 واحد نیز به خود مالکان اختصاص دارد.
وی با بیان اینکه دارا بودن مسکن مناسب حق هر ایرانی است، اظهار داشت: خانه‌دار شدن جوانان و شهروندان از جمله دغدغه‌های ما در شهرستان است که در کنار مشکل بیکاری و اشتغال جوانان به شدت به آن پرداخته‌ایم.
فرماندار نکا یادآور شد: پروژه یک هزار و 400 واحدی مسکن مهر در مجاورت شهرک شهید عباسپور از پیشرفت قابل توجهی برخوردار است و امیدواریم همچنانکه پیمانکاران و مجری طرح اعلام کرده‌اند این واحدها در سال 91 به متقاضیان واگذار شود.
وی افزود: با ساخت و ساز مسکن مهر در شهرهای مختلف کشور اکنون شاهد کاهش قیمت خانه و زمین شدیم و جوانان به سهولت میتوانند برای خود خانه و سر پناه ایجاد کنند.
به گفته آزادی کناری، مسکن از جمله دغدغه‌های جوانان امروز است که با افزایش سهمیه‌بندی و  ساخت و سازها در مناطق مختلف این مشکل در حال حل و فصل است.
نماینده عالی دولت در نکا ادامه داد: دولت اهتمام ویژه‌ای به اشتغال، مسکن و رفع بیکاری در جامعه دارد و مصمم است تا سال 92 پرونده مسکن را به جاهای روشن رسانده و نیازها را به‌روز کند.
وی افزود: به برکت وجود نظام جمهوری اسلامی ایران خدمات مناسب و ویژه‌ای به مردم ارائه شده است که در دولت نهم و دهم این خدمات‌رسانی به اوج رسیده است.
آزادی کناری اضافه کرد: چنانچه بارها گفته‌ایم امیدواریم واگذاری مسکن در ایران به آسانی انجام شود و با برنامه‌ریزی مناسب، ارائه مسکن همچون تلفن به‌روز شده و هر داوطلب خواهان مسکن به‌روز مسکن خود را تحویل بگیرد.
‌فرماندار نکا خاطرنشان کرد: اکنون با درایت دولتمردان و همکاری شرکت‌های تعاونی ساخت و ساز مسکن رونق گرفته و بسیاری از افراد فاقد مسکن دارای مسکن شده‌اند و رضایت‌مندی حاصل شده است.
انتهای پیام‌‌/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول