اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند خبر داد:

ساخت 2 میلیون و 600 هزار مسکن مهر در کشور

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: در پروژه عظیم مسکن مهر 2 میلیون و 600 هزار واحد مسکونی در کشور ساخته می‏شود.

ساخت 2 میلیون و 600 هزار مسکن مهر در کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان دماوند، علیرضا قاسمی‏فرزاد در جمع مسئولان شهرستان دماوند اظهار داشت: رویکرد دولت‏های خدمتگذار نهم و دهم فروتنی در برابر مردم، کار و تلاش مضاعف، گسترش عدالت و حمایت از آرمان‏ها و ارزش‏های انقلاب اسلامی است.
وی اضافه کرد: به قول فرمایش رهبر معظم انقلاب این رویکردها سبب شد تا مردم نسبت به این دولت اقبال پیدا کنند.
فرماندار شهرستان دماوند به تشریح مهم‏ترین اقدامات دولت در عرصه‏های مختلف پرداخت و افزود: از اقدامات مهم دولت سهمیه‏بندی سوخت بود که به استفاده بی‏رویه از این کالای استراتژیک پایان داد و جلوی قاچاق بنزین را از کشور گرفت.
قاسمی‏فرزاد تصریح کرد: همچنین در پروژه عظیم مسکن مهر 2 میلیون و 600 هزار واحد مسکونی در کشور ساخته می‏شود که یکی از اقدامات مهم دولت احمدی‏نژاد است.
وی تاکید کرد: اجرای این طرح سبب شد که قیمت لگام گسیخته مسکن و زمین به نرخ متعادل خود بازگردد و این فرصت را در اختیار اقشار متوسط و ضعیف جامعه قرار دهد تا بتوانند به خانه‏دار شدن فکر کنند.
فرماندار شهرستان دماوند هدفمندسازی یارانه‏ها را نیز یکی از دستاوردهای بزرگ دولت‏های نهم و دهم دانست که با حمایت رهبر معظم انقلاب و همکاری مردم صورت گرفت.
قاسمی‏فرزاد گفت: اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‏ها حرکتی به سمت رشد عدالت و کاهش فاصله طبقاتی بوده است.
‌وی افزود: به اعتقاد بسیاری از کارشناسان توزیع یارانه به روال گذشته سبب می‏شد تا سهم بیشتری نصیب متمولان شود و این از عدالت به دور بود.
فرماندار شهرستان دماوند سفرهای استانی دولت را یکی ار راهکارهای نوین مدیریتی دانست و اظهار کرد: قبل از این دولت در ستادها برای مشکلات مردم تصمیم‏گیری می‏شد اما در دولت احمدی‏نژاد هیئت دولت به اقصی نقاط کشور و به همه شهرها و روستاها سفر کردند و از نزدیک به بررسی و رفع مشکلات منطقه پرداختند.
قاسمی‏فرزاد همچنین به مباحث جاری اجرایی شهرستان دماوند اشاره کرد و در توصیه‏هایی به مدیران گفت: توجه به ساعات کاری در ادارات، جذب سرمایه‏گذاران به این شهرستان، لزوم توجه به امر اطلاع‏رسانی و ارتباط با رسانه‏ها و ملاقات‏های مردمی مسئولان با مردم به طور منظم از مهم‏ترین برنامه‏های مدیران قرار گیرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول