اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرمشهر:

عملکرد شهرداری خرمشهر رضایت‌بخش نیست

خبرگزاری فارس: فرماندار خرمشهر گفت: باوجود تذکرات متعدد فرمانداری در راستای بهبود وضعیت عمرانی و خدماتی شهر، متاسفانه هنوز عملکرد شهرداری خرمشهر رضایت‌بخش نیست.

عملکرد شهرداری خرمشهر رضایت‌بخش نیست
عبدالله حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار داشت: پاسخگویی سریع به شهروندان و شفاف‌سازی تسهیل در ارائه خدمات شهری از وظایف مهم شهرداری‌ها است.
وی ادامه داد: مردم انتظار دارند که شهردار با همراهی اعضای شورای اسلامی شهر گام‌های موثری در مسیر تحقق‌سازی برنامه‌های عمران شهری و قانونمند سازی برنامه ارائه خدمات شهری و تکریم بهینه ارباب رجوع و شخصیت دهی به شهروندان برداشته شود.
فرماندار خرمشهر  در خصوص مطالبات و مشکلات روزانه مردم در خصوص فضای سبز شهری، مراکز رفاهی، ساخت سازهای غیر قانونی، توسعه ناهمگون حوزه شهری‌، مراکز بهداشتی عمومی‌، مبلمان شهری و حسن برخورد شایسته و جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی، سد معابر عمومی، ترافیک شهری و مراکز تفریحی و رفاهی و ساماندهی دست‌فروشان افزود: شهرداری خرمشهر باید با بررسی اصل مطالبات و مشکلات مربوط به مسائل فوق اقدامات قانع کننده و موثری را برای شهروندان ایجاد کنند.
وی با ضروری توصیف کردن سبقت‌گیری مسئولان در خدمت‌رسانی بی منت به مردم را از کارهای بسیار با ارزش برشمرد و ادامه داد: شهرداری باید به دور از هر گونه وابستگی‌ ارائه دهنده خدمت صادقانه به مردم باشند و در جهت توسعه عمران شهری و خدماتی در جلب و ایجاد آسایش مردم قدم بردارند.
حسینی خدمت بی‌منت به مردم و جلب رضایت‌مندی خاطر عمومی آنها را از وظایف مهم مدیران شهری دانست و تصریح کرد:‌ متاسفانه باوجود تذکرات فراوان به شهرداری خرمشهر همچنان شاهد وضعیت اسفناک عمران شهری و خدمات‌رسانی به شهروندان هستیم.
وی در ادامه وضعیت بازار روز خرمشهر را اسفناک دانست و گفت: پیگیری و تذکرات متعددی به شهرداری خرمشهر از سوی فرمانداری انجام شد اما متاسفانه هنوز اقدامی در این راستا انجام نشده است.
فرماندار خرمشهر اضافه کرد: در همین راستا و به‌دلیل اهمیت سامان‌دهی بازار روز خرمشهر، سامان‌دهی این بازار به‌عنوان یکی از مضوبات شورای تأمین به شهرداری ابلاغ شد.
وی اظهار داشت: متاسفانه شهرداری خرمشهر مصوبه شورای تأمین را نیز اجرا نکرده است، اظهار داشت: فرمانداری ابزاری برای مجاب کردن شهرداری خرمشهر برای اجرای مصوبات ندارد.
حسینی خاطرنشان کرد: در حوزه کاری باید تعارفات را کنار گذاشته و در جهت ارتقای امکانات و خدمات به شهرستان و مردم گام برداریم.
وی افزود: امیدواریم شهرداری بتواند با برنامه‌ریزی و انجام اقدامات ویژه در راستای بهبود وضعیت شهری گام‌های مؤثری بردارد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول