اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار گچساران:

شهرداری گچساران اهداف مادی افراد را تامین نمی‌کند

خبرگزاری فارس: شهردار گچساران با اشاره به موضع‌گیری چند روز اخیر یکی از اعضا شورای شهر این شهرستان و با بیان اینکه اکثریت اعضا به دنبال اهداف مادی خود نیستند، گفت: شهرداری گچساران اهداف مادی افراد را تامین نمی‌کند.

شهرداری گچساران اهداف مادی افراد را تامین نمی‌کند
رمضان عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به سخنان چند روز اخیر یکی از اعضای شورای اسلامی شهر گچساران در رابطه با ضعف مدیریت شهرداری اظهار داشت: خواهش ما از برخی افراد کم‌اطلاع این است که در رابطه با موضوعاتی که هیچ اطلاعی از آن ندارند موضع‌گیری نکنند.
عباسی با توضیح در مورد چگونگی اجرای پروژه زیرگذر گچساران و روندی که این طرح بزرگ شهری تاکنون پیموده ابراز داشت: در واقع من به عنوان شهردار خودم را فدای این پروژه کردم و امروز بسیار ناراحت کننده است که برخی افراد به جای اینکه در این راستا قوت قلبی ببخشند با گفته‌های خود که هیچ‌گونه توجیه کارشناسی هم ندارد، ما را دلسرد می‌کنند.
وی گفت: در شورای شهر گچساران برخی اختلافات وجود دارد که عده‌ای می‌خواهند از این اختلاف به نفع خود بهره‌ای ببرند و ما نیز هرگز منافع کسی را در شهرداری تامین نخواهیم کرد.
شهردار شهر نفت‌خیز گچساران با قدردانی از استاندار کهگیلویه و بویراحمد به خاطر اینکه توجه ویژه‌ای به پروژه زیرگذر و تکمیل هر چه سریع‌تر آن دارد، عنوان کرد: ادارات خدمات‌رسان در حال اجرای دستور استاندار مبنی بر جا به جایی تاسیسات خود هستند که عملکرد شرکت گاز در سرعت بخشیدن به اجرای این دستورات قابل تقدیر است.
عباسی از کارهای بزرگی که شهرداری در حال اجرای آن‌ها در گچساران بوده سخن گفت و متذکر شد: علاوه بر زیرگذر که پروژه‌ای در سطح ملی بوده کارهای خوب دیگری از جمله ساخت پارک‌های متعددی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.
وی با بیان اینکه در افتخاری بزرگ امروزه شهرداری گچساران به هیچ فرد و نهادی در سراسر این مملکت بدهکار نیست، تصریح کرد: در حال راه‌اندازی سازمان توسعه هستیم و با مجوزی که از استانداری اخذ کرده‌ایم، به زودی سازمان آتش‌نشانی گچساران را راه‌اندازی می‌کنیم.
این مسئول اضافه کرد: سازمان آتش‌نشانی نیاز به وجود جمعیت 100 هزار نفری داشت که ما مجوز آن را از استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد گرفته‌ایم و با ارائه به وزارت کشور، منتظر صدور مجوز هستیم.
عباسی با سخن به میان آوردن مجدد از پروژه بزرگ زیرگذر گچساران خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد این پروژه راکد باشد ربطی به شهرداری ندارد چرا که مجری آن شرکت نفت و پیمانکار آن شخصی به نام خادمی است و اعتبارات آن نیز تدارک دیده شده، ولی ما خود را موظف می‌دانیم که از نظر شرعی و عرفی چنین پروژه‌ای را به حال خود تنها نگذاریم.
این مسئول امور خدمات شهری از عدم وجود هرگونه مشکلی در سطح این شهر همزمان با بازگشایی مدارس خبر داد و اذعان داشت: سازمان اتوبوس‌رانی به وظایف خود در این زمینه همچون سال‌های گذشته عمل خواهد کرد.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول