اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر شوشتر:

شهرداری شوشتر 80 میلیارد ریال طلبکار است

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: شهرداری بیش از 80 میلیارد ریال از دستگاه‌های دولتی طلبکار است.

شهرداری شوشتر 80 میلیارد ریال طلبکار است
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حمید سالم‌پور شامگاه شنبه در جلسه شورای شهر شوشتر که به منظور بررسی گزینه‌های احتمالی شورای شهر برای تصدی سمت شهردار تشکیل شده بود، اظهار داشت: شهرداری شوشتر بیش از 80‌ میلیارد ریال از دستگاه‌های دولتی سطح شهرستان شوشتر طلبکار است و برای وصول این طلب هیچ اقدامی انجام نشده است.
وی با اشاره به اینکه وصول این طلب‌های انباشته نیازمند شهرداری توانا و با تجربه است، افزود: شهردار با تجربه با استفاده از بند بند قانون شهرداری‌ها می‌تواند در راستای وصول این طلب‌ها اقدام کند و در این باره باید به شهردار آتی شوشتر کمک کرد.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه اصلی‌ترین گلایه مردم از شورای شهر و مجموعه شهرداری عدم وجود تحولی در چهره شهرستان شوشتر در مدت 30 سال گذشته است، خاطر نشان کرد: گلایه اصلی مردم، نشستن گرد فراموشی و کهنگی بر چهره شهرستان شوشتر  است و شهردار آتی باید برای رفع این مشکل در میان مدت و در مدت برنامه کاری ارائه کند.
وی تاکید کرد: شهرداری شوشتر با بدهی 80 میلیارد ریالی بیش از شش ماه از حقوق پرسنل خود را پرداخت نکرده و بیش از 3.6 میلیارد ریال از این میزان بدهی به بیمه تامین اجتماعی مربوط است.
سالم‌پور با اشاره به ناکامی شهرداری شوشتر در اجرای پروژه‌های مشارکتی تاکید کرد: شورای شهر در این باره مصوبات خوبی داشته است ولی هنوز حتی یک مصوبه در این باره و حتی بودجه شهرداری که بخش‌هایی از آن بر اساس مشارکت مردم و بخش خصوصی دیده شده است که این بخش‌های قانون و بودجه معطل مانده است.
وی این ناتوانی در شورای شهر جست‌وجو کرد، و تاکید کرد: شورای شهر می‌تواند در اجرای این مفاد قانون یاور شهرداری باشد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول