اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتشار کتاب ‌معرفی شخصیت شهدای کاشان

خبرگزاری فارس: دبیر کارگروه شهدای سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان از انتشار کتاب "پله پله تا شهادت" به منظور معرفی شخصیت شهدای این شهرستان خبر داد.

انتشار کتاب ‌معرفی شخصیت شهدای کاشان
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان و به نقل از روابط عمومی سازمان رفاهی تفریحی شهرستان کاشان، حمیدرضا دهقانی انتشار کتاب پله پله تا شهادت را در راستای نشر و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و معرفی شهدای دوران دفاع مقدس به عنوان الگوهای عملی رفتار به نسل امروز دانست.
وی این کتاب را نخستین اثر منتشر شده توسط سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان در زمینه شهدای دوران دفاع مقدس ذکر و اضافه کرد: نویسنده در این اثر به زندگینامه‌، خصوصیات اخلاقی و مبارزات شهید حاج حسین صنعتکار فرمانده لشکر هشت نجف اشرف نیز پرداخته‌است.
به گفته وی این اثر در اندازه خشتی و در شمارگان یک‌هزار عدد به قلم روح‌الله صنعتکار برادر شهید صنعتکار به رشته تحریر در آمده ‌است.
وی با اشاره به ذکر سخنان بزرگان و علما و خاطرات دوستان شهید صنعتکار در این کتاب یادآور شد: نویسنده با بیان این گونه مستندات سعی داشته تا ضمن اعتباربخشی به اثر بتواند الگویی محسوس برای نسل نوجوان و جوان را در شرایط فعلی ترسیم کند.
دبیر کارگروه شهدای سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان خاطرنشان کرد: خودداری از مبالغه‌گویی و اجتناب از شعارزدگی و نیز توجه ویژه به کاربرد درست واژه‌ها و عبارات از جمله خصوصیات برجسته کتاب پله پله تا شهادت است.
دهقاتی ایثار، دانایی و سرعت در درک مطالب، تدبیر و تدبر، ارادت به اهل‌بیت(ع)، انس با قرآن و روحیه قوی را از جمله خصایص اخلاقی شهید صنعتکار برشمرد و افزود: سعی شده در این کتاب تا حد امکان به این خصوصیات با بهره‌گیری از خاطرات دوستان و نزدیکان شهید صنعتکار پرداخته شود. 
وی اضافه کرد: نشر این ویژگی‌های اخلاقی در جامعه می‌تواند تا حد بسیاری تأمین کننده امنیت اجتماعی و اخلاقی شهروندان بوده و آنان را در انتخاب مسیر صحیح زندگی یاری کند.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول