اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز اسناد و کتابخانه ملی ایران:

راه‌اندازی شعبه اسناد و کتابخانه ملی در خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز اسناد و کتابخانه ملی ایران گفت: در آینده نزدیک شعبه‌ای از اسناد و کتابخانه ملی ایران در خراسان شمالی راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی شعبه اسناد و کتابخانه ملی در خراسان شمالی
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، نصرالله صالحی در آیین افتتاح کارخانه مصنوعات چوبی شیروان که در شهرک صنعتی شهرستان شیروان برگزار شد، اظهار داشت: همه افتخارات هر کشور در حوزه فرهنگی آن خلاصه می‌شود و اقتصاد بی فرهنگ ارزشی ندارد.
وی تصریح کرد: فرهنگ ایران ما غنی بوده و با آمدن اسلام غنی‌تر و بارورتر شد.
صالحی گفت: امروز ایران اسلامی دارای یک شناسه و یک موقعیت با فرهنگ دینی، اسلامی و شیعی مشخص است که جزو افتخارات ماست.
رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت پدیده صنعتگران بارثاوا نیز در این مراسم گفت: عملیات اجرای این پروژه بزرگ از خرداد سال گذشته شروع و ظرف مدت 10 ماه به پایان رسید.
محمد آصفی اظهار داشت: کارخانه تولید مصنوعات چوبی شیروان در زمینی به مساحت 7 هزار و 200 متر با اعتباری حدود 6 میلیارد تومان با مشارکت بانک صادرات در شهرک صنعتی به بهره برداری رسیده است.
وی اضافه کرد: طرح نهایی این مجموعه در سه شیفت برای 240 نفر ایجاد اشتغال نموده است و با طرح توسعه که در نظر داریم در آینده برای 400 نفر ایجاد اشتغال می‌شود.
آصفی تصریح کرد: در صورتی که مسئولین حمایت کننده طرح  مجموعه گردشگری را  آماده کرده‌ایم که برای 8 هزار نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول