اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

28 شهریورماه جاری؛

نمایشگاه بزرگ کتاب در چهارمحال و بختیاری برپا می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب 28 شهریور جاری در شهرکرد برپا می‏شود.

نمایشگاه بزرگ کتاب در چهارمحال و بختیاری برپا می‎شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین گنجی در نشست هماهنگی برگزاری این نمایشگاه، اظهار داشت: این نمایشگاه با حضور 400 ناشر کشوری و 30 ناشر استانی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی این استان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه در این نمایشگاه بیش از 30 هزار عنوان کتاب عرضه می‌شود، افزود: این کتب در موضوعات علمی، پزشکی، دانشگاهی، علوم محض، کتب مذهبی، نرم‌افزار و سایر رشته‎های تخصصی به علاقمندان عرضه می‌شود.
گنجی از عرضه کتب با تخفیف 40 درصدی در این نمایشگاه خبر داد و گفت: برهمین اساس متقاضیان با در دست داشتن کارت ملی میتوانند تا سقف 300 هزار ریال کارت الکترونیکی کتاب از تخفیف 20 درصدی برخوردار و با دریافت 20 تا 30 درصد تخفیف از ناشر مورد نظر کتب خود را خریداری کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 200 هزار نفر از نمایشگاه کتاب بازدید کردند، گفت: با برنامه‌ریزیهای جامع‌تر و همکاری و تعامل دستگاه‌های ذی‌ربط در امر تبلیغات و اطلاع‌رسانی به جامعه هدف خود می‌توان شاهد استقبال بیشتر و چشمگیرتر مردم از این نمایشگاه باشیم.
وی ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و ارتقا سطح دانش عمومی را مهم‌ترین هدف از برپایی این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: مقابله با شبیخون فرهنگی، آشنایی مردم با تازه‌های نشر کتاب، ارائه خدمات ویژه به صاحبان اثر ناشران کتاب در سطح کشور، آشنا کردن جوانان با مفاخر علمی و تحقق و برآورده کردن خواسته و انتظارات مردم استان از مهم‌ترین اهداف برپایی این نمایشگاه است.
گنجی از برگزاری برنامه‎ها و فعالیت‎های فرهنگی متعدد در حاشیه نمایشگاه کتاب خبر داد و افزود: آموزش قرآن، برگزاری نمایش‎های خیابانی، نمایش فیلم، برپایی ایستگاه نقاشی ویژه کودکان و برگزاری مسابقه برای بازدیدکنندگان از جمله این برنامه‌هاست.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری بر ضرورت توسعه و گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه تاکید کرد و افزود: گسترش فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی همچنان یکی از مسائل مهم و اصلی فرهنگی کشورمان محسوب می‌شود.
گنجی خاطرنشان کرد: نمایشگاه بزرگ کتاب در این استان موجب افزایش رغبت و علاقه دوست‌داران کتاب خواهد شد تا آنجا که مردم به‌ویژه از برگزاری هر دو سال یکبار نمایشگاه گلایه داشتند و خواستار برگزاری این نمایشگاه به صورت سالانه بودند.
هشتمین نمایشگاه کتاب ناشرین کشوری از 28 شهریور تا سوم مهرماه به مدت یک هفته در محل نمایشگاه‌های دائمی استان از ساعت 9 تا 12 ظهر و از ساعت 16 تا 20 شب پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول