اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه ولیعصر رفسنجان خبر داد:

انتشار 33 کتاب علمی در دانشگاه رفسنجان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان گفت: چاپ 33 کتاب توسط 128عضو هیئت علمی دانشگاه در یک سال گذشته از افتخارات این دانشگاه است.

انتشار 33 کتاب علمی در دانشگاه رفسنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، رضا رنجبرکریمی در آیین اختتامیه کنفرانس بین‌المللی ریاضی در رفسنجان با بیان ویژگی‌های کنفرانس چهل و دوم به حضور پررنگ چهره‌های شاخص ریاضی دنیا در این کنفرانس و ارائه سخنرانی‌های آنها، تشکیل کمیته علمی، برگزاری کارگاه‌های اموزشی و ارائه سخنرانی از طریق ویدیو کنفرانس با دانشگاه سن پترزبورگ روسیه اشاره کرد.
وی افزود: قبل از شروع کنفرانس 42 جدول زمان‌بندی برنامه‌ها در محل برگزاری مراسم وجود داشت و ما توانستیم طبق برنامه و با موفقیت پیش برویم.
رنجبرکریمی تقارن افتتاحیه و اختتامیه این کنفرانس با بزرگداشت دو ریاضی‌دان بزرگ ایرانی و جهانی خوارزمی و جمشید کاشانی را مبارک خواند و گفت: ایران پس از اسلام دوران پرافتخاری را داشته است.
وی به فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه ولیعصر (عج) اشاره کرد و افزود: طی دو دهه از تاسیس این دانشگاه پیشرفت‌های چشمگیری داشتیم.
وی چاپ 33 کتاب توسط 128عضو هیئت علمی دانشگاه در یک سال گذشته و چاپ 412 مقاله علمی در ژورنال‌های بین‌المللی را از دیگر افتخارات این دانشگاه دانست.
همچنین احمد صفاپور دبیر اجرایی کنفرانس 42 ریاضی ایران با ابراز خوشحالی از رضایت شرکت کنندگان در این کنفرانس به ارائه 350 سخنرانی و 200 پوستر طی کنفرانس اشاره کرد  وبه قرائت متن دعوتنامه کنفرانس 43 پرداخت که در دانشگاه تبریز است.
وی خاطرنشان کرد: دستاوردهای بی‌نظیر این کنفرانس برای برگزار کنندگان کنفرانس‌های آینده الگو می‌شود.
به گزارش فارس، در کنفرانس بین‌المللی ریاضی رفسنجان ارائه سخنرانی از طریق ویدیو کنفرانس و ارتباط با دانشگاه سن پترزبورگ روسیه صورت گرفت.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول