اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بوکان:

زنان دفع کننگان جنگ نرم دشمن هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار بوکان گفت: زنان و مادران ایران اسلامی بهترین مدافعان در مقابله با جنگ نرم دشمن هستند.

زنان دفع کننگان جنگ نرم دشمن هستند
 گزارش خبرگزاری فارس از بوکان، حسن عباسی صبح امروز در دیدار با جمعی از بانوان این شهرستان اظهار داشت: دشمنان برای دور کردن زنان اسلامی از ایفای نقش تربیتی در خانواده برنامه‌ریزی اساسی کرده و محور اصلی اهداف خود را اشاعه بیبند و باری در میان زنان که ستون اصلی خانواده‌‌ها هستند قرار داده‌اند تا بتوانند با سست کردن بنیان خانواده اعتقادات، باورها و ارزش‌های اساسی جامعه مورد هجوم قرار دهند.
وی افزود: زنان می‌توانند با خودشناسی، وظیفه‌شناسی، تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف، افزایش خداشناسی و انتقال آن به فرزندان و جامعه تاثیر بسزایی در مقابله با جنگ نرم دشمنان داشته باشند.
این مسئول اضافه کرد: ارزش و جایگاه زن نظام مقدس جمهوری اسلامی سبب بروز استعدادها و شکوفایی بیش از پیش بانوان در چند دهه اخیر شده است.
عباسی با بیان اینکه زنان غیور ایران اسلامی همپای مردان در پیروزی انقلاب اسلامی و تحقق آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی نقش بسزایی داشتند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی با حضور تأثیرگذار زنان، مادران و همسران وفادار بود که توانست به پیروزی برسد.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از بانوان نخبه کشور و مشاوران استانداران گفت: کارشناسان و مشاوران با مراجعه به بیانات رهبر معظم انقلاب موارد عنوان شده را در دستور کار قرار دهند.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود بر نقش زنان در تربیت جوانان تاکید کرد و گفت: حضور و نقش آگاهانه زنان و بانوان است که می‌تواند با هدایت جوانان و آگاه کردن آنها در برابر حربه‌های دشمنان نقشه‌های آنها را نقش بر آب کند.
وی با اشاره به اینکه خانواده به عنوان کوچک‌ترین و مهم‌ترین نهاد تاثیرگذار جامعه محسوب می‌شود، اظهار داشت وظیفه همه بانوان است که در فعال‌تر و پویاتر شدن مسائل خانواده را پیگیری و حلاجی کنند تا بتوانند نسبت به رفع مشکلات و تقویت کانون خانواده مبادرت ورزند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول