اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفار کهگیلویه و بویراحمد:

مشکل آب شرب بنستان برطرف می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد از برطرف شدن مشکل آب شرب روستای بنستان در بخش زیلایی خبر داد.

مشکل آب شرب بنستان برطرف می‌شود
سجاد رستگار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: روستای بنستان یکی از پرجمعیت‌ترین روستاهای سادات محمودی است که اکنون در تامین آب شرب آن مشکلاتی وجود دارد.
مدیرعامل آبفار کهگیلویه و بویراحمد افزود: تاکنون آب آشامیدنی این روستا به صورت ثقلی از چشمه‌ای در نزدیکی این روستا تامین می‌شد که با خشکسالی‌های اخیر آب این چشمه جوابگوی نیاز مردم نیست.
وی با بیان این‌که همکاران آبفای این استان در پی تامین آب این روستا از حفر یک حلقه چاه هستند، بیان داشت: در دیدار اخیر استاندار این استان از روستای مذکور، عنایت ویژه‌ای نشان دادند و این مشکل به‌زودی برطرف می‌شود.
رستگار عنوان داشت: روستای بنستان زیر پوشش شبکه آبفا نیست و مردم این روستا حاضر به کنتور‌گذاری و پرداخت آب‌‌بها نیستند.
مدیر عامل آبفار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که آب این روستا از یک منبع پایدار تامین خواهد شد، گفت: مردم این روستا با آب و فاضلاب روستایی در زمینه انتقال آب چشمه این روستا همکاری کنند.
وی ادامه داد: اگر مردم این روستا نسبت به کنتورگذاری و پرداخت آب‌بها اقدام کنند به یقین امکان خدمت‌گذاری و خدمات‌دهی مطلوب‌تر به آنان فراهم می‌شود.
رئیس هیئت مدیره آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: قبول دارم که شبکه فعلی آب‌‌رسانی و شبکه‌گذاری این روستا غیر بهداشتی است.
رستگار با اعلام این خبر که از این به بعد در شبکه‌های آب‌رسانی روستاهای این استان از لوله‌های پلی‌اتیلن استفاده می‌شود، ابراز داشت: استفاده از این لوله‌ها موجب کاهش 60 درصدی هزینه‌های شبکه‌گذاری و آب‌رسانی به روستاها توسط شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد می‌شود.
وی اضافه کرد: از سال 88 و با تاسیس کارخانه دنا صنعت یاسوج، استفاده از لوله‌های پلی‌اتیلن با جنس مناسب در خطوط انتقال و پمپاژ آب در دستور کار قرار گرفت که موجب کاهش هزینه‌های این شرکت و بهداشتی شدن شبکه آب‌رسانی به روستاها شده است.
رستگار خاطرنشان کرد: بالا بودن طول عمر، کاهش هزینه‌ها و بهداشتی بودن شبکه آب‌رسانی از جمله مزیت‌های استفاده از لوله‌های پلی‌اتیلن است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول