اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آب و فاضلاب برق منظریه تبریز را قطع کرده بود‌

خبرگزاری فارس: روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: قطعی شش ساعته برق منطقه منظریه تبریز را آب و فاضلاب موجب شده بود.

آب و فاضلاب برق منظریه تبریز را قطع کرده بود‌
‌به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از این روابط عمومی،به دنبال اعلام خاموشی در منطقه منظریه و اطلاع‌رسانی اهالی محل از طریق مرکز 121، اکیپ اتفاقات امور برق گلستان در محل حاضر و نسبت به تست تمام قسمت‌ها و تجهیزات شبکه به منظور مشخص کردن محل اتصال و قطعی اقدام می‌کند و پس از بررسی‌های به عمل آمده مشخص می‌شود که خاموشی اتفاق افتاده ناشی از حفاری اکیب عملیاتی شرکت آب و فاضلاب در محل روبه‌روی آپارتمان‌های الماس و ‌آسیب دیدن کابل 20 کیلو ولت در منطقه منظریه است و در همین راستا، بلافاصله اکیب عملیاتی این شرکت نسبت به برق‌دار کردن آدرس یاد شده، پس از رفع اشکال اقدام می‌کنند.
روابط عمومی توزیع نیروی برق تبریز در ادامه ضمن پوزش از شهروندان محترم به دلیل خاموشی ناخواسته ناشی از عوامل غیرمترقبه، به اطلاع می‌رساند علت طولانی شدن زمان خاموشی، ناشی از عدم اطلاع‌رسانی محل آسیب‌دیدگی کابل توسط عوامل‌ شرکت آب و فاضلاب بوده است.
این روابط عمومی همچنین از همشهریان محترم شرکت توزیع نیروی برق تبریز درخواست کرده است در صورت بروز هرگونه مشکل در شبکه برق‌رسانی  با مرکز اتفاقات 121 و یا با شماره تلفن امورهای تابعه، تماس بگیرند.
گزارش فارس حاکی است، چهاردهم شهریور در منطقه منظریه تبریز شش ساعت قطعی برق صورت گرفته بود که عدم پاسخگویی مسئولان مربوطه موجب ناراحتی شهروندان این منطقه شده بود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول