اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار خلخال انتقاد کرد:

قصور آب و فاضلاب خلخال در پرداخت هزینه ترمیم آسفالت

خبرگزاری فارس: شهردار خلخال گفت: در حالی که برابر نرخ اعلام شده از کمیته فنی استان هزینه ترمیم روکش آسفالت یک متر مربع حفاری معابر 600 هزار ریال بوده آب و فاضلاب در پرداخت این هزینه قصور کرده است.

قصور آب و فاضلاب خلخال در پرداخت هزینه ترمیم آسفالت
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، روح‌الله عزیزی پیش از ظهر امروز در نشست با فرماندار خلخال اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب شهری خلخال برای هر متر 120 هزار یال به شهرداری هزینه پرداخت کرده است که این تنها یک پنجم هزینه اعلام شده و ضروری است این دستگاه در این راستا قصور و کوتاهی از خود نشان ندهد.
وی با تاکید بر اینکه از انجام هر گونه حفاری غیر مجاز توسط دستگاه‌های اجرایی در معابر شهر جلوگیری میشود خاطرنشان کرد: حفاریهای بیحساب و کتاب و غیر فنی در سطح شهر تمام شدنی نیست و ترمیم خرابیهای به وجود آمده از این حفاریهای غیر مسئولانه موجب بروز مشکلات عدیده برای شهروندان و شهرداری شده است.
این مسئول ادامه داد: شهرداری خلخال از امروز تا زمان عقد قرار داد جدید با شرکت آسفالت شهری خلخال اجازه هیچ گونه حفاری به این شرکت و شرکت‌های حفار را نخواهد داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این نشست فرماندار خلخال نیز در سخنانی با تاکید بر اخذ مجوز از شهرداری قبل از هر گونه حفاری گفت: شرکت آب و فاضلاب شهری خلخال در صورت تمایل میتواند اقدام به ترمیم و آسفالت محل حفاری و تحویل آن به شهرداری کند و این در صورتی است که این کار با رضایت شهرداری و اخذ مجوز صورت گیرد.
ذبیح‌الله عبداللهی افزود: آب و فاضلاب و هر یک از دستگاه‌های اجرایی در زمانی که نیاز به حفاری دارند حتی در مواقع بروز حادثه باید پیش از هر گونه اقدام شهرداری را در جریان کار قرار دهند تا از بروز حوادث ناخواسته در سطح شهر جلوگیری شود.
همچنین رئیس شرکت آب و فاضلاب شهری خلخال نیز در سخنانی اظهار داشت: امسال یک میلیارد و 500 میلیون ریال به عنوان هزینه آسفالت حفاریهای انجام شده در شهر خلخال به شهرداری پرداخت شده است.
ولیالله سلیمی افزود: این شرکت برای پرداخت هزینه‌های حفاری برابر با شیوه‌نامه جدید کمیته فنی استانداری امادگی دارد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول