اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اردبیل خبر داد:

بهره‌مندی 4 هزار واحد مسکن مهر اردبیل از انشعاب آب و فاضلاب

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل گفت:‌ در چند سال اخیر با احداث مسکن مهر برای افراد بی‌سرپناه عملیات آبرسانی و بهره‌مندی از امکانات فاضلاب به تعداد 4 هزار واحد از واحد‌های مسکن مهر اردبیل انجام شده است.‌

بهره‌مندی 4 هزار واحد مسکن مهر اردبیل از انشعاب آب و فاضلاب
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبدا‌لحسین حسن‌زاده صبح امروز در جلسه شورای مسکن اردبیل اظهار داشت: ارائه این خدمات با هدف استفاده ساکنان مساکن مهر در اردبیل و سایر شهر‌های استان انجام شده به طوری که تا کنون 25 درصد انشعابات در بخش آب و 75 درصد انشعابات در بخش فاضلاب در این بخش عملیاتی شده است.
وی کل حجم پروژه‌های مسکن مهر را در بخش آب بیش از 20 کیلومتر اعلام کرد و افزود: این کار مربوط به توسعه شبکه آب و خط انتقال است که در بخش فاضلاب نیز 6 کیلومتر توسعه شبکه و خط انتقال انجام شده است.
این مسئول ادامه داد:‌ در کنار بهره‌مندی 4 هزار واحد از انشعاب آب، حدود یک هزار و 364 واحد مسکن مهر استان اردبیل نیز از خدمات فاضلاب بهره‌مند شده و یا در حال بهره‌مندی هستند.
حسن‌زاده بیان داشت: هیچگونه مشکلی در واگذاری انشعاب آب و فاضلاب به شهرک‌هایی که تمام زیرساخت‌های آن انجام شده وجود ندارد و ما به سرعت قادر هستیم عملیات خط انتقال و واگذاری انشعاب را بدون محدودیت انجام دهیم.
مدیر آبفای استان در ادامه سخنان خود از اجرای 17 هزار متر شبکه فاضلاب در اردبیل خبر داد و گفت: با اجرای این میزان شبکه‌گذاری بیش از صدها خانوار اردبیلی از انشعاب فاضلاب بهره‌مند شده و از مزایای آن استفاده می‌کنند.
وی اضافه کرد: ‌بخش مهمی از این شبکه در مسیر‌هایی که به دلیل برخی مشکلات ناتمام مانده بود، اجرا و تکمیل شده است.
حسن‌زاده از اجرای پنچ پروژه تصفیه‌خانه در استان خبر داد و اظهار داشت: با تکمیل شدن این تصفیه‌خانه ساکنان شهر‌های مختلف استان از مزایای شبکه فاضلاب بهره‌مند می‌شوند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اردبیل با اشاره به چند مسیر مشکل‌دار در توسعه شبکه فاضلاب در سطح شهر اردبیل خاطرنشان کرد:‌ شهرک زرناس، دادگستری، مخابرات، کارشناسان فاز یک و سه، مسکن مهر وحدت و گلستان از جمله مسیر‌هایی است که ما در انتقال خط و اجرای شبکه‌گذاری به دلیل سفت بودن زمین با مشکلاتی مواجه هستیم.
این مسئول بیان داشت:‌ با بهره‌برداری از این میزان شبکه فاضلاب در اردبیل جمعیتی بالغ بر 13 هزار نفر از خدمات فاضلاب شهری استفاده می‌کنند.
حسن‌زاده در پایان تصریح کرد: در کنار این اقدامات در بحث انشعاب آب به شهرک‌ها و مجتمع‌های مسکونی مهر با مشکلی مواجه نیستیم و در اغلب شهرستان‌ها نیز پروژه‌های خود را در حال اجرا و عملیات داریم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول