اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر خشرودپی مازندران خواستار شد:

احداث سد برای تامین آب شرب در بندپی مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر خشرودپی در مازندران گفت: برای رفع و تامین مشکل آب شرب بندپی، احداث سد در این منطقه ضروری است.

احداث سد برای تامین آب شرب در بندپی مازندران
حسین شعبانزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت:  هدف از تاسیس شهرهای تازه تاسیس مهاجرت روستائیان به شهرهای بزرگ و کوچک و کاهش مدیریت شهری است.
وی خاطرنشان کرد: بر این اساس تقسیم امکانات باید بر این مبنا توزیع و امکانات رفاهی بیشتری به شهرهای تازه تاسیس سوق پیدا کند تا شهرهای متوسط به کلان شهرها تبدیل نشوند.
رئیس شورای شهر خشرودپی میزان تخصیص تملک و داراییهای شهرداریهای تازه تاسیس را بسیار اندک برشمرد و بیان داشت: اعتباراتی که درباره تملک و دارایی به شهرهای تازه تاسیس اختصاص پیدا میکند قابل مقایسه با شهرهای بزرگ نبوده و همخوانی ندارد.
وی میزان اعتبار تملک و دارایی شهرداری خشرودپی را 120 میلیون تومان را برشمرد و خاطرنشان کرد: این اعتبار پاسخگوی نیازها و خواسته‌های شهرداری خشرودپی نیست.
شعبانزاده عدم اجرای طرح هادی را یکی از دیگر از مشکلات این شهر برشمرد و تصریح کرد: به دلیل عدم  آگاهی مسئولان وقت، طرح هادی شهر خشرودپی بر اساس نقشه هوایی تهیه شده که در حال حاضر برای اجرای طرح هادی با مشکل مواجه بوده و جای فضای مسکونی با تجاری عوض شده است.
وی بندپی را مستعد سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری برشمرد و اضافه کرد: اگر در بندپی سرمایه‌گذاری شود بندپی نیز همانند کلاردشت به یکی از مناطق زیبای گردشگری تبدیل شده و نقش زیادی در اشتغال جوانان بیکار این منطقه ندارد.
شعبانزاده، احداث سد برای تامین آب شرب بندپی را در این منطقه ضروری برشمرد و گفت: اگر سد بزرگ در این منطقه احداث شود مشکل آب شرب بندپی رفع میشود.
انتهای پیام/ص20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول