اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی استاندار زنجان:

تامین آب شرب روستا‌ها از اولویت‌‌های زنجان است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی استاندار زنجان با اشاره به اینکه مقامات ارشد استان بودجه‌هایی را برای تامین آب شرب روستاهای استان زنجان در نظر گرفته‌اند، گفت: تامین آب شرب روستاها از اولویت‌های استان زنجان است.

تامین آب شرب روستا‌ها از اولویت‌‌های زنجان است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اباصلت سیاح بعد از ظهر امروز در جلسه کار گروه غذایی استان زنجان با اشاره به اینکه حل مشکل آب شرب روستاها از برنامه‌های مسئولان استان است، اظهار داشت: برنامه این کار باید توسط مسئولان آب و فاضلاب روستایی پیگیری و ارائه شود.
وی با اشاره به 47 مصوبه کار گروه امنیت غذایی استان زنجان برای مقابله با بیماری‌های فصلی در استان افزود: برنامه‌های طراحی شده برای اینکارها موفق بوده است، چرا که استان موفق به کنترل بیماری‌های فصلی شده است.
معاون سیاسی استاندار زنجان اضافه کرد: در جلسه آینده سازمان حج و زیارت، آموزش و پرورش و همچنین دانشگاه‌ها باید گزارشی از اقدامات خود برای مقابله با بیماری های فصلی در جلسه ارائه کنند.
وی با اشاره به دریافت آمار تلفات جاده‌ای به صورت 15 روزه گفت: سازمان پزشکی قانونی باید یک آمار کلی ارائه دهد تا بالاخره معلوم شود که آیا این آمار کاهش داشته یا افزایش یافته است.
سیاح با اشاره به اینکه شهرستان زنجان به چند پایگاه فوریت‌های پزشکی دیگر نیز نیاز دارد، افزود: ایجاد این مراکز از ضرورت‌ها برای بهبود خدمات‌رسانی محسوب می‌شود.
وی با اشاره به گفته‌های مدیر کل راه و ترابری استان زنجان درباره کاهش اعتبار رفع نقاط حادثه‌خیز در جاده‌های استان زنجان تصریح کرد: برای رفع نقاط پرحادثه جاده‌های استان اگر لازم است، طرحی به کار گروه امنیت غذایی ارائه شود چرا که مربوط به سلامت جامعه است.
معاون سیاسی استاندار زنجان کار گروه سلامت غذایی استان زنجان را یکی از بهترین کار گروه‌ها برشمرد و گفت: حوزه موفقیت این کار گروه در مقایسه با کار گروه‌های دیگر استان‌ها بسیار مطلوب است.
وی با اشاره به اینکه برقراری امنیت و سلامت از مهم‌ترین ارکان زیربنایی یک حکومت محسوب می‌شود، افزود: امنیت اجتماعی و سلامت از آئین‌های حکومت‌داری است.
رئیس سازمان انتقال خون استان زنجان در این جلسه از نیاز سازمان انتقال خون برای امهای خون و فرآورده‌های خونی غیر قابل استفاده خبر داد.
همچنین در این جلسه شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان با اشاره به اینکه 502 روستای بالای 20 خانوار استان زنجان زیر پوشش شرکت آب و فاضلاب قرار دارد، گفت: شرکت آب و فاضلاب روستایی 24 روستای زیر 20 خانوار را نیز زیر پوشش دارد.
حسنی از وجود 82 هزار انشعاب آب در روستاهای استان زنجان سخن گفت و تصریح کرد: آزمایش‌های فراوانی برای به دست آوردن مطلوبیت آب شرب روستاها انجام شده و می‌شود.
وی راه‌اندازی دستگاه‌های بسته‌بندی آب در مناطق روستایی برای کمک به بهداشت آب را یادآور شد و گفت: برای برخی روستاها نیز به صورت سیار آبرسانی می‌شود.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول