اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری تویسرکان خبر داد:

رشد 51 درصدی اشتغال پایدار در تویسرکان

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری تویسرکان گفت: ایجاد اشتغال پایدار در شش ماه سال جاری در همه بخش‌های شهرستان تویسرکان از رشد 51 درصدی برخوردار بوده است.

رشد 51 درصدی اشتغال پایدار در تویسرکان
به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، محمدمجید ارجمندی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان تویسرکان، تضمین ارتقا ضریب سلامت جامعه را وابسته به اشتغال خواند و اظهار داشت: مجموعه دستگاه‌های اجرایی همگام با بخش خصوصی باید با همت مضاعف و بهره‌وری جامع از فرصت‌های ایجاد شده در راستای تحقق کامل تعهد شهرستان در حوزه اشتغالزایی سه ماه آینده با یک برنامه منسجم اقدام کنند.
وی رشد و ارتقا ایجاد فرصت‌های شغلی را مصداق تعامل و هم‌اندیشی ارکان شهرستان برشمرد و اذعان داشت: تعداد یک هزار و 226 فرصت شغلی با همت دستگاه‌های اجرایی و یک هزار و 226 فقره اشتغال توسط بنیاد مسکن ایجاد شده است. 
سرپرست فرمانداری تویسرکان روند رشد اشتغالزایی را در تویسرکان مطلوب خواند و تأکید کرد: از تعداد 4 هزار و 818 تعهد اشتغال شهرستان، 2 هزار و 452 فقره شغل پایدار در بخش‌های مختلف تحقق یافته است.
وی اولویت برنامه کاری کارگروه را بررسی و پیگیری طرح‌های ارائه شده عنوان کرد و گفت: برای دستیابی به اهداف طرح‌ریزی شده در عرصه کار و تلاش و پویایی جامعه باید سرفصل امور و برنامه کاری به گره‌گشایی و تسریع‌بخشی پروژه‌های  اقتصادی اختصاص یابد.
نماینده مردم شهرستان تویسرکان در مجلس شورای اسلامی نیز  گفت: اشتغالزایی امری معنوی و ارزشمند است که در دین مبین اسلام بر انجام این مهم بسیار تأکید شده است.
شهریار طاهرپور اقدام دولت را در ایجاد 2 میلیون 500 هزار فرصت شغلی در سال جاری مؤثرترین راهکار در کاهش معضلات جامعه خواند و تصریح کرد: با توجه به نامگذاری امسال به سال جهاد اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری می‌طلبد که با تعامل و همگرایی در عزم و خیزش همگانی با سرلوحه قرار دادن سخنان ولایت این معضل اجتماع در حوزه اقتصاد را به پایین‌ترین نرخ در جامعه تقلیل دهیم.
وی فعال‌سازی طرح‌های نیمه فعال را راهکاری راهبردی در روند رشد اشتغال خواند و خاطر نشان کرد: با سرمایه‌گذاری و فعال‌سازی طرح‌های مسکوت مانده بخش عمده از مشکلات اشتغال حل میشود.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول