اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال صورت میپذیرد؛

تحقق 85 درصدی اشتغال در ملایر

خبرگزاری فارس: فرماندار ملایر از تحقق 85 درصدی اشتغال در سال جاری در شهرستان خبر داد.

تحقق 85 درصدی اشتغال در ملایر
به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حسن خیریانپور ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان ملایر اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 85 درصد اشتغال در شهرستان ملایر محقق شده است.
وی افزود: اشتغال تعهد شده امسال شهرستان ملایر 10 هزار و 545 نفر است که اشتغال اعلام شده به فرمانداری 8 هزار و 970 نفر بوده است.
فرماندار شهرستان ملایر اضافه کرد: در همین راستا اطلاعات تعداد 3 هزار و 318 نفر در ثبت سامانه شده و باقی‌مانده سهمیه اشتغال شهرستان یک هزار و 575 نفر است که با توجه به این آمار 85 درصد سهمیه اعلام شده محقق شده است.
رئیس اداره کار ور امور اجتماعی شهرستان ملایر نیز بیان داشت: در سال جاری مسائل 27 طرح مشکل‌دار مورد پیگیری قرار گرفت که مشکلات این طرح‌ها پیگیری و رفع شده است.
مرتضی سلطان‌محمدی افزود: از این 27 طرح، تنها مشکل طرح شرکت بافت‌سان که متقاضی محل ایجاد شرکت است رفع نشد که مقرر شد توسط اداره صنایع و معادن شهرستان و استان پیگیری شود و محل احداث کارخانه مشخص شود.
همچنین در این جلسه پیشنهاد حضور اعضاء، متقاضیان و صاحبان حرف و مشاغل برای دیدار با استاندار در سفر به شهرستان تبادل نظر شد و مقرر شد از هر حرفه نماینده‌ای برای حضور در جلسه معرفی تا مشکلات از طریق آنها مطرح شود.
در ضمن مقرر شد تمام دستگاه‌های اجرایی با اطلاعات کامل از شرایط و اعتبارات ابلاغی سفر رئیس جمهور و استاندار در جلسه حضور یابند و در صورتی که با مشکل مواجه هستند چه از نظر دستگاهی و چه از نظر بانکی مشکلات را مطرح کرده و برای حل آنها اقدام شود.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول