اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  تعاون و اشتغال

مدیر عامل بانک توسعه تعاون:

سازوکار صیانت از اشتغال توسعه صادرات در حوزه تعاون است

خبرگزاری فارس: مدیر عامل بانک توسعه تعاون حمایت از فعالیت‌های تجاری در حوزه تعاون را لازمه صیانت از اشتغال پایدار دانست و گفت: اگر بتوانیم فرهنگ تولید کالاهای صادراتی با کیفیت را نهادینه کنیم قادر به حفظ و توسعه مشاغل تعاونی خواهیم بود.

سازوکار صیانت از اشتغال توسعه صادرات در حوزه تعاون است
به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا» ماشاءالله عظیمی در همایش ملی توسعه صادرات بخش تعاون، اظهار داشت: توسعه فعالیت‌های تجاری و بازرگانی پیش‌ زمینه صیانت از اشتغال پایدار در حوزه تعاون است..
وی ادامه داد: رویکرد بانک توسعه تعاون به مقوله صادرات تعاونی‌ها به مثابه رویکرد جاری بانک در تأمین اعتبارات و مالی است.
وی افزود: ایجاد معاونت‌های ارزی در اغلب ادارات و شعب بانک توسعه تعاون در استان‌های مختلف و وجود مدیریت امور بین‌الملل در زمره اولویت‌های برنامه‌ای بانک در حمایت از تشکل‌های تعاونی فعال در حوزه صادرات از ابتدای تأسیس این بانک قملداد می‌شود.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون گفت: راه‌اندازی شرکت صرافی و سامانه بانکداری متمرکز الکترونیک "سمات" بانک توسعه تعاون و سایر قابلیت‌های مرتبط از دیگر موارد مربوط به تسهیل و تسریع فرآیند خدمات‌رسانی به مشتریان حقیقی و حقوقی بخش تعاون به ویژه صادر‌کنندگان این بخش است.
وی با اشاره به ارتقاء مهم بخش تعاون در اقتصاد ملی، تصریح کرد: توسعه بخش صادرات راه حل مناسبی برای گسترش عادلانه فرصت‌ها در داخل کشور است.
وی تأکید کرد: در شرایطی که صادرات و مبادلات تجاری زمینه‌ساز تثبیت جایگاه و نقش فعالان اقتصادی در بازارهای رقابتی قلمداد می‌شود، نمی‌توان بخش تعاون را مستثنی از این قاعده قلمداد کرد و از رقابت‌های اقتصادی فاصله گرفت ولذا فراهم‌سازی پیش‌نیازهای لازم برای ورود به بازارهای رقابتی با توان تولید و عرضه اقلام و کالاهای صادراتی متنوع تنها راه گذر از بن بست‌های اقتصادی قلمداد می‌شود.
انتهای پیام/ح
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول