اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امداد خراسان جنوبی:

همگرایی با آرمان‌های انقلاب سبب توانمندی خانواده‌ها می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت: توانمندسازی از طریق تأثیر و ارتقای باورهای دینی خانواده‌ها در رابطه با همگراسازی آنها با نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی حاصل می‌شود.

همگرایی با آرمان‌های انقلاب سبب توانمندی خانواده‌ها می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد اکبری صبح امروز در جمع پرسنل این نهاد اظهار داشت:  فعالیت فرهنگی امداد، یک رکن موفق در توانمندسازی مددجویان بوده و فرصت مهمی برای تقویت نظام اسلامی و تثبیت و دوام آن است.
وی گفت: در راستای مشارکت همه جانبه و ایجاد حس همدلی با نیازمندان، کارکنان این نهاد در ماه مبارک رمضان مبلغ 70 میلیون ریال را به اطعام مددجویان اختصاص دادند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی افزود: برای نخستین بار در سطح استان و به صورت جامع و هدفمند، پرسنل کمیته امداد با شرکت در طرح افطاری هر خانواده توسط یک همکار، 3 هزار و 500 نفر از مددجویان تحت حمایت را اطعام کردند.
اکبری با اشاره به مشارکت پرسنل در طرح‌های دیگر این نهاد تصریح کرد: در طرح اکرام ایتام نیز هر یک از پرسنل این نهاد کفالت حداقل یک یتیم را برعهده دارند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی اظهار داشت: این نهاد همه ساله در ایام ماه مبارک رمضان با پهن کردن سفره‌های افطاری، تهیه سبد غذایی و توزیع غذای گرم، مددجویان و نیازمندان استان را اطعام و افطاری می‌دهد.
معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان جنوبی نیز در این جلسه گفت: پیامبران الهی و به ویژه پیامبر اسلام‏(ص)، برای تربیت انسان‏ها و تامین سعاد‌ت بشر مبعوث شد‌ند و در انجام این ماموریت‏ به نیازها، ویژگی‏ها و علایق فطری بشر به عنوان یک اصل مسلم توجه فراوان د‌اشتند‌. 
مجید امینی خاطرنشان کرد: د‌ستورات تربیتی اسلام و فرهنگ حیات بخش اهل بیت‏(ع)، د‌قیقا د‌ر راستای پرورش فطری انسان‏ها تد‌وین شد‌ه است.
وی یادآور شد: خد‌اوند‌ متعال برای تربیت افراد کانون پر مهر خانواد‌ه را بهترین محیط تربیتی انسان قرار د‌اد‌ه ‌است.
انتهای پیام‌/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول