اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

اختصاصی/معاون مشارکت‌های مردمی امداد در گفت‌وگو با فارس:

ایتام سومالی تحت پوشش کمیته امداد قرار میگیرند

خبرگزاری فارس: معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: در صورتی که نیاز باشد ایتام کشور سومالی تحت پوشش کمیته امداد قرار خواهند گرفت.

ایتام سومالی تحت پوشش کمیته امداد قرار میگیرند
سعید ستاری، معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا» با بیان اینکه هنوز آخرین آمار نهایی فطریه و کفاره به دست نیامده است، اظهار داشت:‌ مجموعه امداد در تلاش است طی هفته آینده آخرین آمار جمع‌آوری شده دراین زمینه را جمع‌آوری و اطلاع رسانی کند.

وی تصریح کرد: فطریه و کفاره جمع‌آوری شده در بخش‌های مختلف حمایتی ودرمانی و ساخت خانه‌های نیازمندان و مددجویان هزینه خواهد شد.

ستاری افزود: طی چندروز گذشته هیئتی ‌از سوی کمیته امداد به کشور سومالی سفر کرده و هم اکنون این هیئت در این کشور مستقر شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد ادامه داد: در حال حاضر حدود 8 میلیارد تومان از منابع جمع‌آوری شده در بخش‌های مختلف نقدی و غیر نقدی به کشور سومالی از طریق امداد ارسال شده است.

وی بیان داشت: هیئتی که از طرف کمیته امداد هم اکنون در کشور سومالی مستقر شده است در حال بررسی شرایط و موقعیت نیازمندان است و در صورتی که نیاز باشد ایتام کشور سومالی تحت پوشش کمیته امداد قرار خواهند گرفت.

ستاری در ادامه به موفقیت‌های کمیته امداد در بخش جذب حامی در ایام رمضان اشاره کرد و گفت: طی ایام رمضان ایتامی که از گذشته بدون حامی بودند تحت حمایت حامیان و نیکوکاران قرار گرفتند و هم اکنون یتیم بدون حامی در کشور وجود ندارد.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول