اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرمان:

مسئولان خود را خدمتگزار مردم بدانند

خبرگزاری فارس: فرماندار کرمان گفت: مسئولان باید خود را خدمتگزار مردم بدانند و بهترین برخوردها را با آنها داشته باشند.

مسئولان خود را خدمتگزار مردم بدانند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، بهنام سعیدی ظهر امروز در همایش روسای شوراهای اسلامی شهر و روستا، شهرداران و دهیاران شهرستان کرمان اظهار داشت: اعضای شوراهای اسلامی باید در راستای حفظ شان و جایگاه شوراهای شهر و روستا با رفتار و کردار مناسب خود تلاش کنند و به نحوی رفتار کنند که مردم تمام خوبی‌ها را در وجود آنها ببینند.
وی با بیان اینکه پرهیز از اختلافات موجب پیشرفت در امور می‌شود، افزود: شورا باید به عنوان بازوی دستگاه‌های اجرایی باشد و همه توان خود را برای عمران و آبادانی شهر و روستا به کار گیرد.
سعیدی با اشاره به اینکه شوراها نباید در مسائل مربوط به خرید و فروش زمین و تحویل آنها به مردم دخالت کند، تصریح کرد: اعضای شوراها باید در منطقه انتخابیه خود سکونت داشته باشند و عدم سکونت در منطقه انتخابیه خود به منزله سلب عضویت آنها است.
وی خاطرنشان کرد: مصوبات شوراهای اسلامی در شهرها با تایید فرمانداری و در روستاها با تایید شهرداری قابل اجرا است.
فرماندار کرمان گفت: شوراها باید بر اجرای پروژه‌های عمرانی نظارت داشته باشند و همچنین با کمیسیون ماده 100 در شهرها و ماده 99 در روستاها و حواشی شهرها نهایت همکاری را کنند.
سعیدی بیان داشت: ایجاد روحیه نشاط و شادابی در میان مردم از جمله وظایف شورهای اسلامی شهر و روستا است و آنها باید زمینه‌ای را فراهم کنند تا مردم محرمانه‌ترین مسائل و مشکلات خود را با آنها در میان بگذارند.
وی عنوان کرد: شورای موفق برای خود برنامه‌ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت دارد و در همه کارهای آن برنامه‌ریزی دقیق وجود دارد.
سعیدی ابراز داشت: جلسات شوراها باید به صورت منظم و مستمر برگزار شود و طی ماه‌های قبل چندین شورا به دلیل عدم برگزاری منظم جلسات منحل شدند.
فرماندار کرمان با اشاره به جایگاه دهیاران اذعان داشت: دهیار به عنوان بازوی اجرایی دستگاه‌های اجرایی است و به عنوان نماینده حاکمیت در روستای خود به شمار می‌رود.
سعیدی تصریح کرد: دهیار مجری فرامین دولتی است و باید گزارش کار خود را به صورت منظم به بخشداری‌ها ارسال کنند.
وی با بیان اینکه مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی نوکری مردم است، افزود: دهیاران و اعضای شورای شهر باید بهترین برخوردها را با مردم داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه شوراها و دهیاری‌ها باید حافظ میراث فرهنگی باشند، خاطرنشان کرد: مهمترین وظیفه دهیار و اعضای شورا هنگام بروز حوادث است که باید بهترین رفتارها و عملکردها را داشته باشند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول