اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان شهرستان تنگستان؛

ساختمان دهیاری روستای بنه گز افتتاح شد

خبرگزاری فارس: ساختمان دهیاری روستای بنه گز با زیربنای 70 متر مربع در زمینی به مساحت 230 متر مربع و با اعتبار 250 میلیون ریال احداث و در هفته دولت افتتاح شد.

ساختمان دهیاری روستای بنه گز افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم، فرماندار تنگستان پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح دهیاری روستای بنه گز که با حضور مدیر کل امور روستایی استانداری بوشهر برگزار شد، اظهار داشت: دهیاری‌ها با استفاده با جلب مشارکت عمومی با تلاش برای ارائه خدمات عمومی در توسعه و پیشرفت روستاها نقش مهمی ایفا کرده‌اند.
عبدالرسول زارع خاطرنشان کرد: تاسیس دهیاری‌ها سبب شده با مدیریت واحد و یکپارچه روستاها برخی مشکلات در روستاها رفع و زمینه برای اجرای طرح‌های بهسازی و هادی روستایی فراهم شود.
زارع همچنین اعلام کرد: ساختمان دهیاری روستای بنه گز با زیربنای 70 متر مربع در زمینی به مساحت 230 متر مربع و با اعتبار 250 میلیون ریال احداث و در هفته دولت افتتاح شد.
وی عنوان داشت: روستای بنه گز از روستاهای بزرگ شهرستان است و از قابلیت‌های خوبی در زمینه‌های صنعتی، گردشگری و ورزشی برخوردار است.
فرماندار تنگستان همچنین یادآور شد: شهرستان تنگستان دارای 116 روستای دارای سکنه است که 74 روستا در بخش مرکزی و 42 روستا در بخش دلوار است و 75 درصد جمعیت آن نیز روستایی است.
وی ادامه داد: این شهرستان دارای 56 دهیاری بوده که 25 دهیاری در بخش مرکزی و 31 دهیاری در بخش دلوار است.
بخشدار مرکزی تنگستان نیز در این آیین از تلاش‌های غلامرضا عالی پور دهیار اسبق و مجید حیدری رئیس شورای اسلامی بنه گز به دلیل تلاش‌ها و پیگیری‌های مکرر برای احداث ساختمان جدید دهیاری روستا تقدیر کرد.
سید محمد صادق هاشمی همچنین بیان داشت: با ابلاغ حکم تاسیس دهیاری روستای گلکی شش دهیاری‌های در سال جاری در بخش مرکزی تنگستان تاسیس شده است.
در پایان با حضور حسین عالی نژاد، مدیر کل امور روستایی استانداری بوشهر، حکم دهیاری روستای محمد طاهری به فرهاد اسلوب به نمایندگی از 42 دهیاری تازه تاسیس استان ابلاغ شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول