اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار اروندکنار خبر داد:

اختصاص 22 میلیارد ریال به دهیاری‌های اروندکنار

خبرگزاری فارس: بخشدار اروندکنار گفت: با بازنگری‌های انجام شده 22 میلیارد و 282 میلیون ریال به دهیاری‌های اروندکنار اختصاص یافت.

اختصاص 22 میلیارد ریال به دهیاری‌های اروندکنار
لطیف حیایی‌اهوازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اروندکنار اظهار داشت: در ماه‌های اخیر با عنایت به توجه خاص استاندار خوزستان به مناطق محروم و به ویژه مرزی استان 19 میلیارد ریال اعتبار به ۱۷ دهیاری بخش اروندکنار اختصاص یافت.
وی ادامه داد: باتوجه به بازنگری‌های انجام شده و در نظر گرفتن شاخص‌ها و فاکتورهای مختلف این رقم به 22 میلیارد و 282 میلیون ریال افزایش یافت.
بخشدار اروندکنار اعتبار اختصاص یافته را اعتبار خام عنوان کرد و افزود: دهیاری‌ها باید پروژه‌های عمرانی خود را هرچه سریع‌تر تعریف کنند.
وی ادامه داد: باتوجه به بررسی‌های انجام شده به دهیاران توصیه شده که پروژه‌های خود را با اولویت بهسازی معابر، هدایت آب‌های سطحی و ایجاد فضای سبز تعریف کنند.
حیایی‌اهوازی تصریح کرد: جلسات متعددی میان مسئولان دستگاه‌های اجرایی، بنیاد مسکن و دهیاری‌ها در راستای انسجام و تعامل بیشتر برگزار شده است.
وی گفت: با تعریف پروژه‌های دهیاری‌ها جلسه هماهنگی برای تصویب پروژه‌ها در فرمانداری برگزار می‌شود که امیدواریم نتایج مطلوب محقق شود.
بخشدار اروندکنار اضافه کرد: پروژه‌های تعریف شده در راستای طرح هادی روستایی که در راستای توسعه اروندکنار است، خواهند بود.
وی اظهار داشت: این مقدار اعتبار برای اجرای طرح‌های بهسازی و آسفالت معابر اصلی روستایی، ایجاد شبکه جمع آوری آب‌های سطحی و توسعه فضای سبز عمومی روستاها از محل اعتبارات ارزش افزوده در نظر و ابلاغ شده است.
حیایی اهوازی ابراز امیدواری کرد؛ با تخصیص این اعتبارات، امسال شاهد تحول و شکوفایی روستاهای بخش اروندکنار باشیم.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با انسجام، هماهنگی و تعامل میان دستگاه‌های اجرایی در بخش اروندکنار پروژه‌های تعریف شده مصوب و اعتبار موردنظر به‌آنها اختصاص یابد.
بخشدار اروندکنار همکاری دهیارهای بخش اروندکنار در راستای تسریع و هماهنگی با مسئولان دستگاه‌های اجرایی را مطلوب دانست و افزود: امیدواریم با اختصاص اعتبارات مذکور در آینده‌ای نزدیک شاهد آغاز پروژه‌های عمرانی سازنده در بخش باشیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول