اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی جم:

شوراها حلقه اتصال مردم و حاکمیت هستند

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی جم گفت: شوراها حلقه اتصال مردم و حاکمیت هستند.

شوراها حلقه اتصال مردم و حاکمیت هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مسلم سلیمانی ظهر امروز در نشست هماهنگی انتخابات مجلس در جمع اعضای شوراهای اسلامی بخش مرکزی جم اظهار داشت: نظام اسلامی روز به روز در مسیر رشد و تعالی حرکت کرده و امروز شاهد اقتدار نظام اسلامی در سطح بین‌المللی هستیم.
وی با اشاره به برگزاری انتخابات متعدد در ایران اسلامی افزود: همواره انتخابات با شور و هیجان و با مشارکت بالای مردم در کشور برگزار شده و مردم همواره دشمنان را ناکام کرده‌اند.
بخشدار مرکزی جم با تاکید بر مردم‌سالاری در ایران خاطرنشان کرد: ناآرامی‌های اخیر در کشورهای عربی و غربی نشانه‌ ظلم و استبداد حکومت‌های آنان نسبت به مردمشان است.
سلیمانی تصریح کرد: برگزاری انتخابات در واقع نشانه حکومت مردم‌سالار است و حضرت امام(ره) در روزهای اول انقلاب علی‌رغم محبوبیتی که در بین مردم داشت برای تعیین نوع حکومت اقدام به برگزای انتخابات کرد.
بخشدار مرکزی جم اذعان داشت: باید قدردادن مردم باشیم که در تمام صحنه‌ها علی‌رغم وجود مشکلات حضور داشتند و همواره موجب عزت نظام شده‌اند.
وی گفت: شوراها حلقه اتصال مردم و حاکمیت هستند و از آنان می‌خواهیم همانند ادوار گذشته با فرمانداری و شورای نگهبان برای برگزاری انتخابات همکاری لازم را داشته باشند و زمینه حضور حداکثری مردم را فراهم کنند.
مسئول نمایندگی شورای نگهبان شهرستان جم نیز در این نشست اظهار داشت: تکلیف ما به اندازه توان و ظرفیتمان است و هرکس باید به اندازه قدرتش برای خدمت به مردم استفاده کند.
عبدالحسن آذریار افزود: امروز باید همه پرچمدار ولایت باشیم و از انتخابات سال 88 درس عبرت بگیریم که کسانی که سنگ انقلاب و ولایت به سینه می‌زدند یا باعث به وجود آمدند فتنه شدند و یا در مقابل این عمل خاموش بودند.
در ادامه این نشست نیز تعدادی از اعضاء شوراهای اسلامی به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.
دعوت نکردن شوارها در جلسات تعین هیئت‌های اجرایی، عدم هماهنگی برخی از اعضاء صندوق‌های اخذ رای و اعلام نتایج انتخابات قبل از اعلام رسمی از سوی فرمانداری توسط اعضای صندوق از جمله موارد مطرح شده توسط برخی از اعضاء شوراهای اسلامی شهرستان جم بود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول