اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم رزن در مجلس خبر داد:

اختصاص بودجه مناسب برای تقویت دهیاری‌ها

خبرگزاری فارس: نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و مجلس برای تقویت دهیاری‌ها نگاه ویژه‌ای دارد و برای این امر بودجه مناسبی نیز اختصاص یافته است.

اختصاص بودجه مناسب برای تقویت دهیاری‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از رزن، محمدمهدی مفتح صبح امروز در نخستین جلسه مجمع عمومی سالانه شرکت تعاونی دهیاران قروه درجزین اظهار داشت: تعاون در زمینه پبشرفت اقتصاد کشور نقش بسزایی دارد و اگر بخواهیم در زمینه تعاون پیشرفت داشته باشیم باید رهنمودهای مقام معظم رهبری را در اولویت کارهای خود قرار دهیم تا به اهداف خود برسیم.
وی گفت : مدل مدیریت روستاها در قالب دهیاری‌ها و شوراها بسیار موفق بوده است و این مدل مدیریتی در شهرستان رزن یک نمونه موفق و الگو بوده است.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تشکیل تعاونی دهیاری‌ها ظرفیت‌های لازم را در رزن داشته که با تشکیل این تعاونی‌ها می توان سبب پیشرفت روستاها شد چرا که از همه امکانات و به خصوص بودجه به نحو درستی استفاده می‌شود و مردم روستاها نز در فعالیت‌های تعاونی‌ها مشارکت دارند.

وی در ادامه با بیان اینکه دولت و مجلس نگاه ویژه‌ای برای تقویت دهیاری‌ها دارد، گفت: برای این کار بودجه مناسبی نیز در سال جاری اختصاص یافته چرا که دهیاران بازوی توانمند برای فعالیت و پیشرفت روستاها هستند.

مفتح خاطرنشان کرد: شهرستان رزن در مسائل عمرانی وضعیت بسیار مناسبی دارد و بسیاری از مشکلات بزرگ در این شهرستان با تعامل مسئولان رفع شده و مشکلات جزئی که رفع نشده نیز باید با تعامل مردم و مسئولان هر چه سریعتر رفع شود.

وی گفت: شهرستان رزن در بسیاری از زمینه‌ها رتبه‌های برتر کشوری را دارد که در این زمینه موفقیت‌های به دست آمده دهیاران نیز سهیم هستند و فعالیت های بسیار خوبی داشته اند که آخرین نمونه پیشرفت شهرستان در زمینه آب بوده که چندی پیش معاون وزیر نیرو شهرستان رزن را الگوی بسیار مناسبی برای دیگر استان ها و شهرستان ها دانست و شهرستان رزن را شهر نمونه آبی در همه زمینه ها دانست.

رئیس اداره تعاون شهرستان رزن نیز در این جلسه با بیان اینکه اداره تعاون شهرستان رزن آمادگی دارد تعاونی‌ها را در همه زمینه‌ها حمایت کند، گفت: تعاونی‌های شهرستان رزن در این چند ساله اخیر پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌اند.
 
پرویز فهیمی ادامه داد: چندین تعاونی برتر استانی نیز داشته‌ایم و شرکت تعاونی دهیاران قروه درجزین نیز با فعالیت‌های چشمگیر خود در آینده نزدیک می‌تواند یکی از تعاونی‌های برتر کشور باشد.

وی گفت: اگر اعضای تعاونی‌ها با یکدیگر تعامل داشته باشند می‌توانند موفقیت‌های بسیاری را کسب کنند چراکه ظرفیت‌های لازم برای پیشرفت تعاونی‌ها  در شهرستان رزن وجود دارد.

رئیس اداره تعاون شهرستان رزن در ادامه با بیان اینکه چندین شرکت تعاونی در زمینه‌های مختلف در این چند سال اخیر در شهرستان رزن تشکیل شده است، گفت: شرکت‌های تعاونی رزن عملکرد بسیار خوبی را داشته‌اند و حمایت‌های لازم برای تشکیل شرکت تعاونی دیگر نیز انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاران قروه درجزین نیز گفت: این شرکت تعاونی در سال 89 با 19 عضو و با سرمایه اولیه 38 میلیون ریال با هدف فعالیت‌های عمرانی و خدماتی در روستاها تشکیل شده و تا به امروز 17 نفر نیز اشتغالزایی داشته است.

حسین کرملو گفت: در این چند مدت فعالیت‌های عمرانی بسیاری را در روستاها انجام داده‌ایم ولی مشکلاتی نیز وجود دارد که از مسئولان و به خصوص استاندار همدان خواستاریم از نظر مالی و برخی موارد دیگر این شرکت تعاونی اشتغالزا را حمایت کنند تا بتوانیم فعالیت‌های خود را بیشتر از گذشته در آبادانی و پیشرفت روستاها داشته باشیم.

انتهای پیام/ل20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول