اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله صفایی بوشهری:

روحانیون بسیجی، رهبران دفاع فرهنگی هستند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: در تهاجم نرم که تمام اقشار جامعه بویژه جوانان ما از سوی دشمنان هدف گرفته شده‌اند، رهبران دفاع فرهنگی، روحانیون بسیجی هستند.

روحانیون بسیجی، رهبران دفاع فرهنگی هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر،آیت الله غلامعلی صفائی بوشهری ظهر امروز در نشست هماهنگی ستاد یادواره شهدای روحانی استان بوشهر اظهار داشت: یادواره شهدای روحانی استان باید به صورت دانش بنیان ولائی طراحی شده و  از اثرگذاری استانی، ملی و فرا ملی برخوردار باشد.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه هر همایش و بزرگداشتی از دو بعد تجلیلی و تعلیمی برخوردار است، گفت: یادواره شهدای روحانی باید بعد آموزش و تعلیمی آن بیشتر مورد توجه قرار گرفته و برای مردم درس باشد.
صفایی بوشهری با اشاره به اینکه خیلی‌ها فوت می‌کنند یا  کشته می‌شوند اما نام و یادی از آنها باقی نمی‌ماند، افزود: شهدا گروهی هستند که نام و یاد آنان همیشه زنده می‌ماند و این خواست خداوند است تا با زنده ماندن نام و یاد شهدا انسانها راه رستگاری را آموزش ببیینند.
وی با تاکید بر اینکه شهدا روحانی معلم و هدایتگر جامعه هستند، خاطرنشان کرد: در یادواره شهدا روحانی باید قبل از پرداختن به بعد تجلیلی آن به بعد تعلیمی و هدایتگری آن پرداخته شود.
وی شهدا روحانی را شهدا عرصه بصیرت خواند و اذعان کرد: شاخص بصیرت سیاسی شهدای روحانی ولایت مداری آنان است که با مطالعه وصیت نامه آنها اطاعت آنان از ولایت فقیه کاملا مشهود است که این خود نشان از بصیرت سیاسی بالای آنان است.
صفائی بوشهری به تهاجم فرهنگی وسیع دشمن در عصر کنونی اشاره کرد و افزود: در این تهاجم نرم که تمام اقشار جامعه بویژه جوانان ما از سوی دشمنان هدف گرفته شده‌اند، رهبران دفاع فرهنگی، روحانیون بسیجی هستند.
وی در پایان خطاب به مسئولان برگزاری یادواره شهدای روحانی در استان بوشهر گفت: با  عنایت به اینکه ما با توطئه‌های فراوانی در بلاد اسلامی مواجه هستیم و روحانیت شیعه در این بلاد تحت ظلم و ستم هستند، شما مسئولان باید با شناسائی روحانیون شهید کشورهای اسلامی و تجلیل ازآنان نگاه خود را در برگزاری این یادواره فرا ملی کنید.
حجت الاسلام محمد حاجی زاده دبیر ستاد یادواره شهدای روحانی استان در ادامه برگزاری چنین یادواره‌هائی را از باقیات و صالحات دانست و بر همراهی و همکاری سایر دستگاه‌ها در جهت هر چه بهتر برگزار کردن این یادواره تاکید کرد.
حجت الاسلام سید مهدی موسوی نژاد دبیر اجرائی ستاد یادواره شهدای روحانی استان نیز گفت: تاکنون 43 شهید روحانی و طلبه در استان شناسائی شده‌اند که از این تعداد 36 شهید دارای پرونده و شناسنامه هستند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول