اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی:

لازمه پیروزی در جنگ نرم بصیرت است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: معرفت و بصیرت دو عامل مهم در غلبه بر توطئه‌های فرهنگی دشمن و پیروزی در جنگ نرم است.

لازمه پیروزی در جنگ نرم بصیرت است
به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، سردار یعقوبعلی نظری پیش از ظهر امروز در گردهمایی ائمه جمعه و جماعات و هیئت امنای مساجد شهرستان درمیان اظهار داشت: ائمه جمعه و جماعات، بسیجیان و هیئت امنای مساجد سه رکن اصلی در میادین مختلف جنگ نرم به شمار می‌روند.
وی لازمه فعال بودن بسیجیان را گذراندن دوره آموزشی در حلقه‌های صالحین به میزان 20 ساعت برشمرد و افزود: هدف از اجرای طرح صالحین تقویت مبانی اعتقادی، بصیرت‌افزایی و معرفت‌افزایی در راستای تزکیه و تعلیم تربیت اسلامی و انسان‌سازی است.
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی بر نقش ائمه جمعه و جماعات در هدایت جامعه به سوی کمال تأکید کرد و ابراز داشت: ائمه جمعه و جماعات پرچم‌داران و فرماندهان راستین جنود حق در مقابل توطئه‌های نرم و فرهنگی شیاطین به شمار می‌روند.
نظری از مساجد به عنوان سنگر فرهنگی میادین جنگ نرم یاد کرد و ادامه داد: قتل یکی از گناهان کبیره در اسلام به شمار می‌رود اما فتنه گنهی بالاتر از قتل است چرا که قاتل تنها جان انسان‌ها را می‌گیرد اما فتنه‌گران با پوشاندن لباس حق بر باطل مبانی اعتقادی و ایمان ملت را هدف می‌گیرند.
وی خطرناک‌ترین نوع فتنه را فتنه اعتقادی دانست و با اشاره به تلاش‌های جریان انحرافی اضافه کرد: جایگزین کردن فرهنگ ایرانی به جای فرهنگ اسلامی نمونه‌ای از تلاش‌های جریان انحرافی برای تخریب ایمان ملت و جداسازی تدریجی مردم از اسلام و سرگرم کردن آنها به مسائل التقاطی است.
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی مردم ایران را مردمی عاشق ولایت و دوستدار اهل بیت برشمرد و یادآورشد: جریان فتنه سعی دارد تا بر موج احساسات پاک و مقدس مردم نسبت به اهل بیت به ویژه امام زمان (عج) سوار شود و با مدیریت امام زمانی و مطرح کردن شبهات و یا تولید محصولات بی‌ارزش و ضد فرهنگی مردم را نسبت به ظهور و یا وجود نازنین آن حضرت بد بین و نا امید کنند.
نظری حمله به مسئله حجاب و عفاف را گوشه‌ای دیگر از اقدامات جریان انحرافی در مبارزه با اسلام ناب برشمرد و تأکید کرد: مقابله جریان انحرافی با چادر ادامه مسیر اصلاحات برای زدودن حیا از جامعه است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول