اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان خواستار شد:

تلاش دهیاران در رونق مشاغل خانگی

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: دهیاران در رونق مشاغل خانگی به منظور اشتغالزایی تلاش کنند.

تلاش دهیاران در رونق مشاغل خانگی
به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی صبح امروز در دیدار با دهیاران شهرستان کوهبنان با اشاره به آیات و روایات و تأکید دین مبین اسلام بر ضرورت خدمت‌رسانی به مردم اظهار داشت: در دنیا هیچ عملی نیکوتر از خدمت به مردم نیست و در این رهگذر خوشرویی با مردم نیز ملاک و معیار است.
وی افزود: اگر ما به وظایف خود آشنا باشیم و در سایه این آشنایی همت و تلاش خود را مضاعف کنیم، بیشتر مشکلات منطقه رفع می‌شود.
متقی تصریح کرد: دهیاران در منطقه نمایندگان عالی دولتی خدمتگزار، مردمی و عدالت‌محور هستند که باید تمام هم و غم خود را در دفاع از حق مردم به کار گیرند و در این مسیر حتی لحظه‌ای درنگ به خود راه ندهند.
وی با اشاره به تدبیر کشورهای پرجمعیت جهان در زمینه اشتغال افزود: باید در این منطقه زمینه ایجاد گسترش مشاغل خانگی فراهم شود که این امر خود همت و تدبیر دهیاران را می‌طلبد.
متقی بیان کرد: دهیاران باید با شناسایی سرمایه‌گذاران بومی زمینه ایجاد مشاغل خانگی و تعاونی‌های کوچک زودبازده را فراهم کنند.
وی گفت: در گذشته نه چندان دور در اکثر خانه‌های منطقه تعداد کثیری از مردم به ویژه زنان در پشت دارهای قالی مشغول فعالیت بودند که هم چرخ زندگی را به حرکت در می‌‌آوردند و هم در پیشرفت اقتصاد کشور نقش فعالی ایفا می‌کردند.
به گزارش فارس، در دیدار فرماندار کوهبنان با دهیاران روستاهای جور، افزاد، ده‌علی، کهن، محمدآباد، خانمکان و تعدادی دیگر از روستاها، دهیاران با ابراز خرسندی از این دیدار به بیان برخی مشکلات حوزه استحفاظی خود پرداختند و فرماندار نیز قول مساعد برای رفع تعدادی از این مشکلات داد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول