اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیرجند خبر داد:

اختصاص 30 میلیارد تومان اعتبار به مشاغل خانگی بیرجند

خبرگزاری فارس: فرماندار بیرجند گفت: 30 میلیارد تومان اعتبار به مشاغل خانگی بیرجند اختصاص یافته است.

اختصاص 30 میلیارد تومان اعتبار به مشاغل خانگی بیرجند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد علی قاسم‌زاده نداف پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان بیرجند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از اقدامات مهم و تاثیرگذار حوزه اشتغال و تولید ثروت در استان کلید خوردن منطقه اقتصادی بیرجند است.
وی افزود: در حال حاضر امور ثبتی مکان آن انجام شده و برای سرمایه‌گذاران نیز فراخوان صورت پذیرفته است.
فرماندار بیرجند ادامه داد: تاکنون 30 شرکت آمادگی خود را برای همکاری اعلام کرده‌اند و دیگر شرکت‌ها نیز در حال مذاکره هستند.
قاسم‌زاده نداف تصریح کرد: دستگاه‌ها متعهد شده‌اند تا در حداقل زمان ممکن زیرساخت‌هایی از قبیل گاز، آب، برق و جاده را برای این منطقه فراهم کنند تا زمینه اشتغال برای جوانان فراهم شود.
وی یادآور شد: روی آوردن به مشاغل خانگی مشکل اشتغال بسیاری جوانان را حل می‌کند اما به دلیل نبود فرهنگ‌سازی مناسب بسیاری از افراد به این مشاغل رو نمی‌آورند.
فرماندار بیرجند خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به ثبت‌نام برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی می‌توانند به سایت اداره کار و امور اجتماعی  و دفاتر پستی مراجعه و لیست تمامی مشاغل خانگی را ملاحظه کنند.
قاسم‌زاده نداف از راه‌اندازی مرکز نگهداری متکدیان نیز در شهرستان بیرجند خبر داد و گفت: این مرکز برای مبارزه با تکدی‌گری ایجاد شده است.
وی با بیان اینکه به دلیل افزایش مهاجرت‌ها تکدی‌گری در سطح شهر مشاهده می‌‌شود، گفت: هم‌اکنون تمام متکدیان بیرجند شناسنامه‌دار شده‌اند و علت این امر ناشی از فقر اقتصادی است.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول