اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردستان خبر داد:

پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه برای ایجاد مشاغل خانگی‌

خبرگزاری فارس: فرماندار اردستان از پرداخت‌ تسهیلات قرض‌الحسنه از 30 ‌تا 50 میلیون ‌ریال به متقاضیان ایجاد مشاغل خانگی خبر داد.

پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه برای ایجاد مشاغل خانگی‌
به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، روح‌الله سلگی ظهر امروز در جریان بازدید از مراکز آموزشی و مشاغل خانگی ایجاد شده در روستاهای بخش زواره به توجه ویژه دولت در زمینه ایجاد مشاغل خانگی اشاره کرد و اظهار داشت: برگزاری دوره‌های آموزشی مشاغل خانگی سبب فراهم شدن بستری برای ایجاد شغل برای روستاییان می‌شود.
وی با بیان اینکه در حال حاضر در 12 روستای شهرستان اردستان بالغ بر 200 نفر کارآموز در هشت حرفه مهارتی زیر پوشش آموزش قرار دارند، تصریح کرد: تعداد افراد معرفی شده به منظور دریافت مجوز ایجاد مشاغل خانگی در شهرستان در حدود 80 نفر است.
فرماندار اردستان ادامه داد: پس از صدور مجوز برای این افراد امکان دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه از 30 میلیون ریال تا 50 میلیون ریال برای متقاضیان فراهم می‌شود.
به گزارش فارس، در حال حاضر بیش از 70 ‌کارآموز در بخش زواره توسط یک پشتیبان بخش خصوصی در زمینه نقاشی روی سفال در منازل  فعالیت می‌کنند و زمینه لازم برای جذب بیش از 100نفر دیگر فراهم شده است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول