اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دیلم خبر داد:

رشد 417 درصدی کمکهای مردمی به ایتام

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دیلم گفت: در زمینه جلب کمک‌های مردمی به ایتام 417 درصد رشد داشته‌ایم.

رشد 417 درصدی کمکهای مردمی به ایتام
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علیرضا بحرینی پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری دیلم اظهار داشت: افزایش اعتماد مردم به خدمتگزاران در کمیته امداد باعث افتخار برای مجموعه است .
وی افزود: سال گذشته شهرستان دیلم از لحاظ کمک‌های مردمی و جمع آوری صندوق صدقات توانست رتبه دوم را در استان کسب کند و این امر نشانه افزایش اعتماد مردم به خدمتگزاران در کمیته امداد است.
بحرینی اضافه کرد:  با 510 میلیون ریال جمع آوری کمک‌های مردمی رشد 13 درصدی نسبت به سال گذشته داشتیم و در زمینه جشن عاطفه‌ها و نیکوکاری با 150 میلیون ریال درآمد رشد 122 درصدی نیز کسب شده است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دیلم اظهار داشت: سال گذشته در طرح اکرام ایتام ایتام و نیازمندان 500 میلیون ریال بصورت نقدی ازمردم خیر و نیکوکار دیلمی دریافت که به حساب مددجویان و نیازمندان واریز شد.
بحرینی ادامه داد: در زمینه جلب کمک‌های مردمی به ایتام 417 درصد رشد داشته‌ایم.
این مقام مسئول یادآور شد: میزان فطریه در سال گذشته 45 درصد رشد داشته است و در این زمینه بیش از یک میلیارد ریال برای کمک به مردم افغانستان جمع آوری شد.
 فرماندار دیلم نیز در این نشست گفت: دولت دهم در کنار سایر خدمات تعاونی مرزنشینان را فعال می کند.
ماشاالله احمدی یکی از نکات اساسی تشکیل تعاونی‌ها را مشارکت و مردمی بودن آن برشمرد و وجود تعاونی‌های متعدد در یک جامعه را نشان از وجود روحیه کار و تلاش و جهاد اقتصادی عنوان کرد .
فرماندار دیلم یکی از مهم‌ترین تعاونی‌های کشور را تعاونی مرزنشینان یاد کرد و گفت: دولت دهم در کنار سایر خدمات تعاونی مرزنشینان را فعال می‌کند تا زمینه بهره مندی مرزداران و مرزنشینان از این تعاونی فراهم شود .
وی با اشاره به خدمات ملوانان و صیادان و تجار در نظام اسلامی تصریح کرد: باید همه فضاهای پیشرفت در امور ملوانان و تجار دیده شود و حقوق آنان ضایع نشود .
احمدی وجود فعالیت تعاونی مرزنشینان را گامی اساسی برای تامین مایحتاج زندگی شهروندان و جلوگیری از سوء استفاده از کالاهای تجاری عنوان کرد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول