اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه میهمانی خدا؛

مددجویان کمیته امداد خراسان‌جنوبی اطعام شدند

خبرگزاری فارس: سفره‌های افطاری در مساجد محلات و توزیع غذای گرم و سبد کالایی در منازل مددجویان کمیته امداد حرکتی خداپسندانه و بسیار زیبا که امسال فراگیر شد و تمام مددجویان را شامل شد.

مددجویان کمیته امداد خراسان‌جنوبی اطعام شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، پهن کردن سفره‌های افطاری ویژه نیازمندان و جامعه هدف کمیته امداد و زیر‌پوشش قرار گرفتن ایتام از سوی مردم امسال حال و هوایی دیگر داشت.

امدادگران کمیته امداد امسال روحیه خاصی برای خدمتگزاری داشتند و گویا به اینکه افطار را در کنار مددجویان هستند عشق می‌ورزند. مردم هم مشارکت خوبی داشتند و جدای از افطاری‌ها برای نیازمندان این نهاد سرپرستی تعدادی از ایتام را بر عهده گرفتند.

رمضان روزهای پایانی را می‌گذراند و تنها سه شب دیگر مومنان روزه‌دار میهمان ماه خدا هستند.

در حالی که چهار افطاری دیگر مانده اما امدادگران کمیته امداد به ویژه در محروم‌ترین نقاط استان از جمله خوسف و درمیان، نهبندان، سربیشه و بیرجند از ابتدای ماه رمضان کلیه مددجویان را اطعام کرده‌اند.

معاون حمایت کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته همه افراد تحت حمایت این نهاد در استان در این ماه پر فیض الهی اطعام شدند.

علی‌اکبر نخعی افزود: امسال نیز با پهن کردن سفره‌های افطاری در مساجد محلات و توزیع غذای گرم و سبد کالایی در منزل، خانواده‌ها حداقل با یک وعده‌ غذایی گرم اطعام شدند.

وی با اشاره به ایتام زیر پوشش این نهاد تاکید کرد: در راستای اجرای سنت حسنه طرح اکرام ایتام در ماه مبارک رمضان و همزمان با فرارسیدن لیالی پر برکت قدر و ایام شهادت ابوالایتام مولای متقیان حضرت علی (ع) و در هفته اکرام تعداد 24 نفر از پرسنل خدوم حوزه انتظامی هنگ مرزی گزیک کفالت 24 نفر از ایتام تحت حمایت این نهاد را به عهده گرفتند.

معاون حمایت کمیته امداد خراسان جنوبی مشارکت افراد خیر و نیکوکار و به ویژه پرسنل خدوم حوزه انتظامی هنگ مرزی گزیک در این امر خداپسندانه در طی ماه مبارک رمضان و به ویژه در شب‌های قدر را ستودنی خواند.

نخعی تکمیل فرم اعلام همکاری با طرح اکرام و نیز واریز حداقل 100 هزار ریال به صورت ماهیانه حداقل به مدت یک سال به حساب کمیته امداد برای ایتام مورد نظر را از جمله مراحلی برشمرد که میتوانند برای کفالت ایتام و برخورداری از اجر معنوی آن انجام دهند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول