اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران خبر داد:

برپایی نمایشگاه عکس و کتاب دفاع مقدس در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران از برپایی نمایشگاه عکس و تازه‌های کتاب دفاع مقدس در کتابخانه‌های عمومی استان خبر داد.

برپایی نمایشگاه عکس و کتاب دفاع مقدس در مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد اسماعیل امام‌زاده ‌در نخستین جلسه هم‌اندیشی اعضای کمیته دفاع مقدس کتابخانه‌های عمومی، برگزاری مسابقه داستان نویسی با محوریت دفاع مقدس، نمایش آثار شهداء و ادوات جنگی، نمایشگاه عکس شهدای دفاع مقدس، ایستگاه نقاشی کودکان، نقد و بررسی کتاب دفاع مقدس و برگزاری نمایشگاه تازه‌های کتاب دفاع مقدس را از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کتابخانه‌ها عنوان کرد.
وی برگزاری جلسه نقد و بررسی ادبیات مقاومت و پایداری، نمایشگاه عکس، پوستر و تازه‌های کتاب دفاع مقدس، مسابقات کتابخوانی با محوریت دفاع مقدس، ویژه برنامه حماسه‌سازان دفاع مقدس و...را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کتابخانه‌های عمومی سراسر استان برشمرد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی کتابخانه‌های عمومی مازندران در هفته دفاع مقدس ارائه نماد و الگویی از ارزش‌ها و دلدادگی‌های امت اسلامی با ولایت را به مخاطبان نشان می‌دهد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران دفاع مقدس را گنج پنهان بشریت خواند و اظهار داشت: این حماسه بی‌نظیر با وجود تمام خسارات مادی و روحی که در پی داشت موجب افزایش روحیه معنوی جوانان و نوجوانان و مایه قوت در میان تمامی اقشار جامعه شد.

*نقش سند نهضت مطالعه در تحقق منویات مقام معظم رهبری
این مسئول فرهنگی در بخش دیگری از سخنان خود به سند نهضت مطالعه مفید اشاره کرد و گفت: اساسنامه این سند که به تائید شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده است نقش عمده‌ای در تحقق منویات مقام معظم رهبری دارد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران در پایان ارتقای شاخص‌های کتابخانه‌ای در ابعاد فضا، منابع عضو و امانت در کتابخانه‌ها، نهادینه کردن مطالعه مفید به عنوان یک ارزش و عادت عمومی در جامعه، فراهم‌سازی زیرساخت‌های فیزیکی، مجازی و انسانی کتابخوانی شایسته ایران اسلامی، زمینه‌سازی برای هدایت مطالعه محتوای آحاد جامعه و... را از سیاست‌های اصلی و اساسی این سند برشمرد و بر استفاده از ظرفیت دستگاه‌های عضو و غیرعضو تاکید کرد.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول