اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر کرمان:

سرمایه‌گذاری فرهنگی در کرمان ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر کرمان گفت: سرمایه‌گذاری فرهنگی در شهر کرمان و به ویژه مناطق محروم ضروری است.

سرمایه‌گذاری فرهنگی در کرمان ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، زهرا ایرانمنش شامگاه یکشنبه در نشست شورای اسلامی شهر کرمان با اشاره به بازدید از فرهنگسرای جهان کرمان اظهار داشت: براساس گزارش‌های ارائه شده استقبال مردم به ویژه بانوان از برنامه‌های این فرهنگسرا مطلوب است.
وی افزود: کلاس‌هایی در رشته‌های مختلف با هزینه مناسب در این فرهنگسرا برگزار میشود که مردم استقبال مطلوبی از این کلاس‌ها دارند.
ایرانمنش با بیان اینکه شهردار کرمان به مسائل فرهنگی این شهر توجه ویژه‌ای دارد، بیان داشت: شهرداری کرمان با حمایت شورای اسلامی این شهر باید در زمینه‌های فرهنگی در شهر کرمان به ویژه در مناطق محروم سرمایه‌گذاری کند.
وی خاطرنشان کرد: با سرمایه‌گذاری در زمینه‌های تفریحی، فرهنگی و ورزشی بسیاری از معضلات اجتماعی برطرف میشود، زمینه‌های فرهنگی در مناطق محروم قوی است.
در این نشست رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرمان گفت: در این کمیسیون با نام‌گذاری بلوار شهدای زغال‌سنگ کرمان موافقت شد.
زهرا لری با اشاره به اینکه مردم خواستار نشست‌های مردمی مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر کرمان هستند، افزود: باید در این زمینه برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.
وی با بیان اینکه برگزاری برنامه‌های فرهنگی، علمی و هنری در فرهنگسراها فرصت مناسبی را برای پرکردن اوقات فراغت شهروندان ایجاد میکند، عنوان کرد: در منطقه سه شهر کرمان نیاز به احداث فرهنگسراست.
لری خاطرنشان کرد: از سوی شورای اسلامی شهر کرمان 10 میلیون تومان برای خرید کتاب کنکور برای دانش‌آموزان مناطق محروم شهر کرمان اختصاص داده شد.
وی تصریح کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر کرمان در زمینه فضاسازی شهری با موضوع شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در کشور پیشگام هستند.
معاون فنی عمرانی شهردار کرمان نیز در این نشست بیان داشت: شش تقاطع غیر هم‌سطح با اعتبار 46 میلیارد تومان در شهر کرمان در حال ساخت است.
محمدتقی اسلامی گفت: ساخت این تقاطع‌ها سبب برطرف شدن گره‌های ترافیک شهر کرمان میشود.
وی درباره پل روگذر چهارراه ابوذر کرمان که بزرگ‌ترین پروژه پل‌سازی در کرمان است، بیان کرد: کارگاه این پل تجهیز شده است.
اسلامی تصریح کرد: اعتبار اولیه این طرح بیش از 8 میلیارد تومان برآورد شده است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول