اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر زیراب مطرح کرد:

ارتقای دانش عمومی رویکرد فرهنگی شورای شهر زیراب

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر زیراب با تاکید بر محوری بودن فعالیت‌های فرهنگی در شورای اسلامی شهر زیراب، گفت: رویکرد فرهنگی شورای اسلامی زیراب، ارتقای دانش عمومی است.

ارتقای دانش عمومی رویکرد فرهنگی شورای شهر زیراب
به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، نرگس کمالی ظهر امروز در جلسه هفتگی شورای اسلامی شهر زیراب با اشاره به رویکرد فرهنگی شورای اسلامی شهر زیراب، اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های فرهنگی با هدف ارتقای دانش عمومی و تاکید بر استفاده از توانمندی‌های فرهنگی شهر در دستور فعالیت‌های این شورای است.
رئیس شورای اسلامی شهر زیراب با بیان اینکه فعالیت‌های هنری و فرهنگی در شهر زیراب در حد قابل قبولی است، ابراز داشت: شورای اسلامی شهر زیراب از حامیان اصلی برنامه‌های فرهنگی و هنری در شهر است و در حد امکان از آن حمایت و پشتیبانی می‌کند.
وی به برگزاری مراسم جشن میلاد حضرت امام حسن مجتبی (ع) در شهر زیراب و هنرنمایی گروه نمایشی اشاره کرد و گفت: شورای اسلامی شهر زیراب مبلغ 5 میلیون ریال به این گروه تقدیم کرده است.
کمالی با اشاره به انتقاد یکی از هنرمندان شهر زیراب از نحوه برگزاری میلاد امام حسن مجتبی (ع) در پارک معلم زیراب، خاطرنشان کرد: طرف قرارداد ما فردی دیگری غیر از ایشان بوده که مبلغ تعهد شده نیز به ایشان پرداخت شده است.
وی ادامه داد: هنرمندان تعهد مقدسی برعهده دارند و بهتر است مشکلات و غرض‌های دیگر را با نام هنر و هنرمندان اشاعه ندهند.
رئیس شورای اسلامی شهر زیراب با بیان اینکه استفاده از توانمندی‌های فرهنگی و هنری شهر زیراب و شهرستان سوادکوه در دستور کار قرار دارد، اذعان داشت: هنرمندان و فرهیختگان شهر زیراب شورا را در دستیابی به اهداف فرهنگی و توسعه شهر زیراب کمک کنند.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول