اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری بوشهر خبر داد:

" ماجرای آن روز" در جشنواره 27 فیلم کوتاه تهران

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری بوشهر گفت: فیلم داستانی "ماجرای آن روز" به کارگردانی داریوش غذبانی از هنرمندان برجسته بوشهر به بخش مسابقه بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران راه یافت.

" ماجرای آن روز" در جشنواره 27 فیلم کوتاه تهران
سیدمحمدحسین سیدزاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: این فیلم کوتاه داستانی رقابت بین دانش آموزان یک کلاس در داخل و بیرون از مدرسه را به تصویر می‌کشد .
وی افزود: فیلم داستانی "ماجرای آن روز" تهیه شده در حوزه هنری بوشهر است.
رئیس حوزه هنری بوشهر با اشاره به اینکه واحد هنرهای تصویری حوزه هنری بوشهر بیشتر از بخش‌های دیگر برای جشنواره تولیدات استانی فعالیت میکند، گفت: در حوزه کتاب نیز 2 اثر را در ارتباط با دفاع مقدس در دست انتشار داریم.
سیدزاده ادامه داد: "ولی وقته جنگ" و "پرواز روی خاک" دو عنوان کتاب‌های در دست چاپ است که برای جشنواره تولیدات استانی آماده میشود.
رئیس حوزه هنری بوشهر گفت: ولی وقته جنگ در ارتباط با بمباران شیمیایی مناطق ایران و پرواز روی خاک نیز در زمینه خاطرات یکی از خلبانان جنگ است.
سید زاده همچنین از انتشار 10 دانشنامه استان بوشهر تا پایان سال خبر داد و افزود: تاکنون 16 دانشنامه منتشر شده است.
وی تصریح کرد:کانون فیلم حوزه هنری استان بوشهر در ادامه اکران‎ ‎فیلم‌های کوتاه در روزهای سه شنبه هر هفته ، اکران فیلم مستند "روایت مرگ نازلی از زبان جن گیر عاشق" را در دست کار خود قرار داده است. ‏
رئیس حوزه هنری بوشهر خاطر نشان کرد: فیلم مستند "روایت مرگ نازلی از زبان جن گیر عاشق" از ساخته‌های جواد امامی از هنرمندان خوب کشور است و درباره مرد عاشقی است که جن گیری می‌کند .
وی اضافه کرد: این دو فیلم ساعت‎ 19 ‎روز سه شنبه  15 شهریور ماه ،در سالن ساحل مجتمع سینمایی بهمن اکران و سپس توسط امیر‎ ‎کاویانپور مورد نقد و بررسی قرار میگیرد.
رئیس حوزه هنری بوشهر تصریح کرد: با وجود هنرمندان با استعداد و جوان بوشهری فعالیت‌های زیادی در حوزه هنری بوشهر انجام میشود و تلاش میکنیم تا زمینه استعدادهای جوان هنری در بوشهر شناسایی شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول